اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گتوند تأکید کرد

رفع کامل مشکلات ترافیکی گتوند در آستانه آغاز سال تحصیلی

خبرگزاری فارس: فرماندار گتوند بر رفع کامل مشکلات ترافیکی شهر گتوند در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید تأکید کرد.

رفع کامل مشکلات ترافیکی گتوند در آستانه آغاز سال تحصیلی

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند،قدرت الهر امانی‌پور ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک گتوند با تقدیر از شهرداری گتوند به دلیل راه اندازی اولین پارکینگ عمومی وسایل نقلیه گفت: هرچند پارکینگ فعلی که در نظر گرفته شده از نظر فضا بسیار محدود است ولی با توجه به اینکه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید هستیم می‌تواند کمک بسیار خوبی به حل مشکلات ترافیکی شهر کند.

وی افزود: خوشبختانه از زمان راه‌اندازی اداره راهنمایی و رانندگی در شهرستان گتوند اقدامات بسیار خوبی در سطح شهرها و جاده‌ها انجام گرفته است که قابل تقدیر است اما با توجه به اینکه سال تحصیلی جدید تا چند روز آینده شروع می‌شود لذا شهرداری‌ها باید هر چه سریع‌تر نسبت به رنگ آمیزی معابر و آماده‌سازی فضای شهرها ویژه دانش آموزان اقدام کنند.

فرماندار گتوند همچنین به دیگر مشکلات ترافیکی در این شهرستان اشاره نمود و تصریح نمود: جاده مربوط به مسیر جایگاه سی ان جی از جمله قسمت‌هایی است که باید هر چه سریع‌تر مشکل آن رفع شود و اداره برق باید در اسرع وقت نسبت به جابه‌جایی تیرهای برق جاده مسیر جایگاه سی ان جی اقدام کند.

وی همچنین افزود: متأسفانه ادارات راه و ترابری و مسکن و شهرسازی در گتوند هنوز ادغام نشده‌اند و همین مسئله باعث عقب‌ماندگی‌هایی در بحث راه و جاده در شهرستان شده است.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول