اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه گیلاوند خبر داد

ترافیک 4 کیلومتری در محور دماوند ـ فیروزکوه

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه گیلاوند با اعلام وجود ترافیکی نیمه‏سنگین در محور دماوند - فیروزکوه، گفت: باید فکری برای حفاری‏های این محور در گیلاوند کرد.

ترافیک 4 کیلومتری در محور دماوند ـ فیروزکوه

عبادالله هله‏وندی دقایقی پیش در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک محور فیروزکوه نیمه‏سنگین گزارش می‏شود.

وی ادامه داد: اما اشباع نامناسب و انجام نشدن عمل کام‏پکت در حفاری‏های حواشی جاده، این ترافیک را تا منطقه موسوم به مسجد صاحب‏الزمان (عج) در مقابل ورودی جاده قدیم آبسرد امتداد داده است.

هله‏وندی اضافه کرد: در حال حاضر ترافیک محور فیروزکوه از منطقه گیلاوند با پس‏زدگی چهار کیلومتری تراکم خودرو مواجه شده است.

فرمانده پلیس راه گیلاوند افزود: دور دوم سفرهای تابستانی تنها به این مقطع زمانی ختم نشده و تا پایان شهریور ادامه داد.

وی ادامه داد: اگر وضع جاده به همین منوال ادامه یافته و فکری برای اصلاح آن نشود، این شرایط نامناسب در شدتی بیشتر در پایان شهریور ماه نیز پیش‏بینی می‏شود.

به گزارش فارس، با توجه به برگزاری اجلاس سران کشورهای جنبش عدم تعهد و تعطیلی پنج‌روزه تهران، پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی خاصی را در جاده‌های کشور تا شنبه 11 شهریور ماه اعمال می‏کند که مسافران باید آن را به خوبی رعایت کنند.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول