اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اردبیل:

تالارهای شهر به قفل شدن ترافیک کمک کرده‌اند

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر اردبیل گفت: تالارهای سطح شهر اردبیل به قفل شدن ترافیک کمک کرده‌اند.

تالارهای شهر به قفل شدن ترافیک کمک کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیزه تراز صبح امروز در جلسه شورای شهر اردبیل با انتقاد شدید از احداث تالارهای متعدد در سطح شهر و نظارت‌های اندک به احداث آنها بر ضرورت طراحی و ساخت پارکینگ در این مجموعه‌ها تاکید کرد.

عزیزه تزار اظهار داشت: در این روزها که اردبیل میزبان میلیونی گردشگران است بر پایی جشن‌های عروسی در تالارها به قفل شدن ترافیک شهری افزوده است.

وی افزود: معلوم نیست با چه برنامه‌ریزی و دور اندیشی در یک خیابان شهر آن هم هسته مرکزی برای احداث سه تالار مجوز صادر شود در حالی که 90 درصد تالارهای شهر اردبیل فاقد پارکینگ هستند که این خود تا پاسی از شب به گره ترافیکی منجر شده و آرامش شهروندان را دچار خدشه می‌کند.

این مسئول بیان داشت: علاوه بر تالارها و مجتمع‌های تجاری حتی بانک‌های ما نیز فاقد پارکینگ هستند و یا اگر پارکینگ نیز داشته باشند فقط برای استفاده اختصاصی مدیران است در حالی که کارکنان و مراجعان باید در کوچه‌های تنگ و محدود و برخی از معابر توقف کنند.

تراز نمونه بارز این تخلف را مربوط به بانک ملت شعبه مرکزی بسیج اعلام کرد و گفت: به رغم آن که برای این مجموعه عظیم پارکینگ طراحی شده است اما کارکنان و مشتریان بانک کوچه‌‌ها و خیابان‌های اطراف را پارکینگ خود قرار دادند و از این طریق به افزوده شدن بار ترافیکی شهر کمک کردند.

 

دبیر شورای شهر اردبیل نیز در این جلسه بیان داشت: هرچند بروز تخلفات ساختمانی در تمام دنیا و مناطق کشور امری طبیعی و معمول است اما ضرورت دارد با مراقبت و نظارت بیشتر این تخلفات به حداقل رسیده و مشکلی برای هموطنان به وجود نیاید.

نادر فرزانه افزود: در این زمینه ما بحث‌های کارشناسی را در کمیسیون‌ها و کار گروه‌های فنی دنبال می‌کنیم و از ماموران اجراییات و مهندسان و کارشناسان شهرداری می‌خواهیم در خصوص تخلفات شهرداری گذشت نداشته باشند.

دبیر شورای شهر اردبیل ادامه داد: پیش از این احساس می‌کردم که شیطان و همچنین روح ناپاک وجود اما در انسان‌ها شکل و شمایل ظاهری پیدا نمی‌کند، در حالی که با مشاهده بسیاری از عملکرد‌ها یقین پیدا کردن شیطان بروز ظاهری نیز پیدا می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود به تحول ایجاد شده در بخش آسفالت‌ریزی و توسعه فضای سبز به همت شهرداری اردبیل اشاره کرد و گفت: شورا و شهرداری در نیمه اول سال در این دو حوزه شاهکار کردند و توانستند خدمات بی‌ادعایی را در تمام نقاط شهر به معرض نمایش بگذارند.

این عضو شورا پیشنهاد کرد: رئیس شورای شهر اردبیل در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز واقعیت‌ها را به صورت شفاف اعم از کارهای انجام شده و نحوه تامین منابع مالی آن را به عموم مردم اطلاع‌رسانی کند تا همه بفهمند شورا و شهرداری تنها با تکیه بر منابع درآمدی خود و همت مضاعف عوامل شهرداری توانسته است به این گستردگی فعالیت عمرانی انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرزانه در پایان سخنان خود این اقدامات را با توزیع عادلانه و اولویت اجرا بی‌سابقه توصیف کرد و گفت: همه انتظار دارند چنین کارنامه موفقی را در سال‌های آینده نیز از شورا و شهرداری ببینند.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول