اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه:

ترافیک محور سوادکوه روان است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه با اشاره به دور جدید بازگشت مسافران گفت: ترافیک در محور سوادکوه روان است.

ترافیک محور سوادکوه روان است

ناصر صفرپور لحظاتی پیش در بازدید از محور سوادکوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به این که در تعطیلات اخیر شاهد حضور مسافران زیادی بوده‌ایم که از محور سوادکوه تردد کرده‌اند، گفت: ترافیک در محور سوادکوه روان است و مسافران در حال بازگشت هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه با اشاره به حضور مداوم نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی و پلیس راه در محور سوادکوه، افزود: از صبح پنجشنبه شاهد بازگشت مسافران و دور جدید ترافیک جاده‌ای بوده‌ایم.

وی به نقاط ترافیکی محور سوادکوه اشاره و خاطرنشان کرد: در برخی نقاط به دلیل زیرساخت‌های جاده ای شاهد ترافیک بوده‌ایم و تبدیل چهار باند به دوباند نیز به افزایش ترافیک در برخی از نقاط محور سوادکوه انجامیده است.

صفرپور افزود: تیم‌های کمکی از شهرستان‌های مجاور نیز برای تسهیل در رفت و آمد مسافران در نقاط مختلف محور سوادکوه مستقر شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه به بیشترین جرایم رانندگی در ایام تعطیلات اشاره و متذکر شد: انحراف به چپ، استفاده از شانه خاکی از بیشترین جرایم رانندگی در این ایام بوده است.

این مسئول از رانندگان خواست با صبر و حوصله رانندگی کنند تا سفر ایمنی داشته باشند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول