اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام هفته دفاع مقدس 91

دومین خانه شمشیربازی مازندران افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان آمل گفت: در ایام هفته دفاع مقدس دومین خانه تخصصی شمشیربازی مازندران در آمل افتتاح می‌شود.

دومین خانه شمشیربازی مازندران افتتاح می‌شود

هاشم جمشیدپناه ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل ابراز داشت: در ایام هفته دفاع مقدس دومین خانه تخصصی شمشیربازی مازندران در آمل افتتاح می‌شود.

وی افزود: با کسب موافقت باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی کشورمان بعد از قائمشهر شاهد بهره‌برداری دومین خانه شمشیربازی مازندران خواهیم بود که با حضور رئیس این فدراسیون نیز به افتتاح می‌رسد.

جمشیدپناه تصریح کرد: این خانه در کنار سالن ورزشی سرپوشیده 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) آمل قرار داشته و با انتقال باشگاه ژیمناستیک این شهرستان به خانه ژیمناستیک در بلوار طالب آملی فضا برای ساخت سالن تخصصی شمشیربازی مهیا شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با اشاره به اینکه فضای این خانه ورزشی 300 متر مربع است، بیان داشت: 500 میلیون ریال نیز برای تجهیز و ساخت پیست زمینی، لوازم و ابزار شمشیربازی و خرید لباس، کلاه مخصوص، کفش و لوازم استاندارد این ورزش اعتبار اختصاص یافته است.

جمشیدپناه خانه شمشیربازی را سومین خانه تخصصی ورزشی در این شهرستان دانست و یادآور شد: بعد از بهره‌برداری خانه ژیمناستیک و کشتی در هفته دفاع مقدس شاهد افتتاح این مکان تخصصی ورزش شمشیربازی خواهیم بود.

وی ابراز امیدواری کرد تا در آینده‌ای نزدیک این شهرستان بتواند با پرورش شمشیربازان گام بلندی را در این رشته ورزشی برداشته و همانند دیگر رشته‌های ورزشی نماینده‌ای در تیم‌های ملی داشته باشد.

انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول