اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن دیابت قم:

انجمن دیابت از طرح‌های دارویی و غذایی حمایت می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل انجمن مهرگان دیابت استان قم از حمایت این انجمن در روند اجرای طرح‌های دارویی و غذایی خبر داد.

انجمن دیابت از طرح‌های دارویی و غذایی حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری جشنواره علم تا عمل استان قم، علی ضیایی گفت: در حال حاضر 10 درصد از جمعیت کشور را افرادی تشکیل می‌دهند که به دلیل وراثت یا تغذیه نامناسب، در معرض خطر ابتلا به دیابت هستند.

وی با اشاره به اینکه بیماران دیابتی تمایل زیادی به خوردن مواد شیرین دارند؛ طرح سوهان، گز و شیرینی رژیمی که در غرفه استان قم به نمایش گذاشته شده است را طرحی مطلوب ارزیابی و برای حمایت از این طرح اعلام آمادگی کرد.

مدیرعامل انجمن دیابت قم با اشاره به طرح ساخت پماد برای درمان زخم بیماران دیابتی گفت: متاسفانه 10 درصد بیماران دیابتی بعد از 20 سال دچار زخم اندام و نقص عضو می‌شوند؛ بنابراین ساخت این پماد می‌تواند به بهبود این زخم‌ها کمک کند.

وی از وجود 250 هزار بیمار دیابتی که دچار زخم پا و در نهایت قطع عضو می‌شوند خبر داد و گفت: این گونه داروها می‌توانند به درمان بیماران بینجامند.

ضیایی تصریح کرد: انجمن دیابت استان قم برای حمایت‌های علمی و اداری از طرح‌های غذایی و دارویی اعلام آمادگی کرده و می‌تواند روند مجوزهای اداری را سریع‌تر طی کند.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول