اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پایگاه مقاومت دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

حلقه‌های صالحین باید در دستگاه‌های اجرایی لرستان تشکیل شود

خبرگزاری فارس: فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید دستغیب دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: باید حلقه‌های صالحین در دستگاه‌های اجرایی استان تشکیل شود.

حلقه‌های صالحین باید در دستگاه‌های اجرایی لرستان تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، غلامرضا توشمال در نخستین نشست حلقه‌های صالحین بسیج در دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: فلسفه تشکیل حلقه‌های صالحین رسیدن به بصیرت و بینش دینی است که برای تحقق این امر باید در بدنه دستگاه‌های اجرایی، حلقه‌های 15 تا 22 نفره تشکیل شود.

وی تصریح کرد: با تشکیل این حلقه‌ها می‌توان روی محورها و مسائل روز و فرآیندهای کاری جهت صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی بحث کرد.

توشمال در ادامه با اشاره به فرمایش‌های مقام معظم رهبری، ایمان، عمل صالح و پرهیز از غفلت را مبنای همه قضایا و شناخت افراد در عصر حاضر دانست و مقابله با جنگ نرم را یکی از فلسفه‌های تشکیل حلقه‌های صالحین ذکر کرد.

توشمال، زمان تشکیل حلقه‌های صالحین را به صدر اسلام و زمان پیامبر اکرم (ص) دانست و اظهار داشت: در آن زمان حول محور و مسائل روز در مساجد بحث می‌شد و جوانان با تشکیل حلقه‌هایی این‌چنینی راهکارهای مناسب جهت جذب حداکثری و مقابله با دشمن را تشریح و تبیین می‌کردند.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول