اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج سپاه شهرستان چابهار:

مهم‌ترین وظیفه صالحین افزایش بصیرت است

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج سپاه شهرستان چابهار گفت: مهم‌ترین وظیفه جوانان و صالحین، روشنگری و افزایش بصیرت در جامعه است.

مهم‌ترین وظیفه صالحین افزایش بصیرت است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، حسینعلی کول در جمع سرگروه‌های صالحین اظهار داشت: حضور پر رنگ و قاطع کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران نشانه محبوبیت ایران بین کشورها علی‌رغم تمامی توطئه‌ها و فشارهای مختلف اقتصادی است.

وی افزود: ایران اسلامی با اتکاء به خداوند و رهبری هوشمندانه مقام عظمای ولایت در سخت‌ترین اوضاع و محاصره اقتصادی نیز توانایی گذر از این توطئه‌ها را دارد و گفته مقام معظم رهبری را که فرموده بودند "ما در شرایط بدر و خیبر قرار داریم"، ثابت کرد.

فرمانده بسیج سپاه شهرستان چابهار بیان کرد: با برگزاری این دوره‌ها، انقلاب اسلامی 32 سال بیمه شد و وظیفه ما همچون گذشته هوشیاری و به‌کارگیری تدابیر مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی است.

کول بیان کرد: اگر رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس وظیفه برداشتن سلاح برای مقابله با دشمن را داشتند امروز سلاح ما روشنگری جوانان و نوجوانان و کادر سازی آنان برای فردای انقلاب اسلامی است.

دوره آموزشی سرگروه‌های صالحین در چابهار با حضور 160 نفر از سر گروه‌های طرح صالحین در محل سالن رسالت شهرستان چابهار به منظور ارتقاء سطح علمی و اعتقادی و سیاسی سر حلقه‌های صالحین، به مدت پنج روز دایر می‌باشد.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول