اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی:

ضعف جهان اسلام ناشی از نبود رهبری مقتدر است

خبرگزاری فارس: مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی علت موفقیت ایران را وجودی رهبری مقتدر و حکیم دانست و گفت: ضعف جهان اسلام به سبب عدم وجود رهبری مقتدر است.

ضعف جهان اسلام ناشی از نبود رهبری مقتدر است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، مهدی مزگی‌نژاد صبح امروز در همایش بصیرتی چراغ هدایت در جمع مردم شهرستان فردوس اظهار کرد: وظیفه افسران خط مقدم، مقابله با جنگ نرم است و دشمن با تمام قدرت به میدان آمده و روی فکر و ذهن مردم و مسائلی چون شایعه، شبهه و تهدیدات کار می‌کند.

وی استراتژی امروز دشمن را براندازی نظام عنوان کرد و افزود: تا زمانی که پشت سر رهبری و در درون نظام کنار یکدیگر باشیم هیچ مسئله‌ای پیش نمی‌آید و دشمن نمی‌تواند به اهداف شوم خود دست یابد.

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری موفق اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها در تهران تصریح کرد: چنانچه کشورهای عضو جنبش که اکثر آنها مسلمان نیز هستند وحدت داشته باشند بسیاری از مشکلات و مسائل جهان قابل حل است.

*بصیرت سبب شکست دشمن در همه عرصه‌ها است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان فردوس نیز در این همایش گفت: امروز دشمن با تمام توان وارد عرصه شده تا جوانان را منحرف کند و در برابر این رویکرد دشمن، بسیج نیز با رویکرد معنوی و بصیرتی مقابله مستحکمی در برابر نیرنگ‌های دشمن انجام می‌دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی غلامی افزود: تشکیل حلقه‌های صالحین در مساجد و هیئت‌های مذهبی سطح شهرستان از برنامه‌های کاربردی بسیج است که نقش موثری نیز در بصیرت‌افزایی جوانان دارد.

وی بصیرت و مقاومت در امر ولایت‌مداری را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: بصیرت سبب شکست دشمن در همه عرصه‌ها شده است.

همایش بصیرتی چراغ هدایت پس از برگزاری در هیئت رزمندگان شهرستان فردوس در مسجد جامع اسلامیه نیز برگزار شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول