اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش بسیج و رسانه صورت گرفت

تجلیل ویژه از خبرگزاری فارس در قم

خبرگزاری فارس: ششمین همایش بسیج و رسانه در قم برگزار و طی آن از خبرگزاری فارس به صورت ویژه تقدیر شد.

تجلیل ویژه از خبرگزاری فارس در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم ششمین همایش بسیج و رسانه با حضور جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران و خبرنگاران، مدیران مسئول خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های قم دوشنبه ‌شب در سالن همایش‌های سپاه علی‌بن‌‌ابیطالب(ع) قم برگزار شد.

در این مراسم علی‌‌اصغر جعفری رئیس مرکز بسیج سازمان صدا و سیما، مهدی مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع)، بهرام محمدی‌نیا مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم و سید مرتضی اسماعیلی‌طبا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم حضور داشتند.

در ابتدای همایش حجت‌الاسلام سید حسن اکبری، رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) گفت: امروز مهم‌ترین مسئله برای ما استمداد و حمایت از نظام است بنابراین باید از آن شخصیتی که محور نظام است حمایت‌های لازم را داشته باشیم.

وی با تاکید بر رعایت اصول امانت و امنیت در حرفه خبرنگاری گفت: باید امنیت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، اخلاقی و سیاسی نوشته‌ها و مسائل مورد بررسی و رصد قرار گیرد به همین دلیل اخبار را باید به خوبی ارزیابی کرد.

 

در ادامه علی‌اصغر جعفری، رئیس مرکز بسیج سازمان صدا و سیما به سخنرانی پرداخت و با اشاره به ابزارهای استکبارگران برای سلطه بر جهان اظهار کرد: عمده‌ترین وسیله‌ای که استکبار از آن بهره گرفت و توانست بر ملت‌ها فائق آید، رسانه‌ بوده است زیرا اصولاً خاستگاه رسانه منفعت‌طلبی آنها برای رسیدن به اهدافشان بود.

وی افزود: باید برای مقابله با دشمنان مدل‌های خاص خود را طراحی و اجرا کنیم و از ابزارهایی که آنها برای تسخیر فکر ملت‌ها استفاده می‌کنند علیه خودشان بهره‌برداری کنیم.

پس از آن مهدی مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) در سخنانی رسانه‌ها را مسئول مدیریت افکار عمومی دانست و خاطر نشان کرد: باید قله‌ها را به مردم نشان بدهیم تا آنها نیز حمایت همه‌جانبه از نظام داشته باشند زیرا امام خمینی(ره) نیز با نشان دادن قله‌های درخشان شیعه مانند امیرالمؤمنین(ع) و سایر ائمه معصوم ملت ایران را به حرکت واداشت تا افرادی چون شهید زین‌الدین‌ها و باکری‌ها ظهور کردند.

 

وی ادامه داد: خبرنگاران در خط مقدم نبرد با دشمنان هستند و تأثیر فراوانی می‌توانند داشته باشند اما باید تلاش کنند که دشمنان آنها را با اهداف کوتاه‌مدت و میان‌مدت سرگرم نکنند بلکه باید قله‌ها و اهداف عالی را مدنظر داشته باشند.

 

در پایان این همایش نیز با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به خبرنگاران فعال در عرصه خبری قم از زحمات آنان تجلیل شد که در این میان سید جواد اشرفی، سرپرست نمایندگی خبرگزاری فارس در قم نیز به صورت ویژه و به دلیل پوشش سریع و مناسبت اخبار مربوط به سپاه پاسداران و بسیج توسط این خبرگزاری در قم مورد تقدیر قرار گرفت.

همچنین در این مراسم از صدرالدین فلاح خبرنگار و روح‌الله کلانتری عکاس خبرگزاری فارس در قم تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ح10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول