اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

خبرگزاری فارس قزوین اطلاع رسانی را گسترش داده است

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: خبرگزاری فارس قزوین با توسعه سرویس‌های خبری خود در استان قزوین، به نحو مطلوبی عرصه اطلاع‌رسانی را گسترش داده است.

خبرگزاری فارس قزوین اطلاع رسانی را گسترش داده است

احمد عجم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های و برنامه‌ریزی‌های تأثیرگذار سرپرست خبرگزاری فارس قزوین اظهار کرد: خبرگزاری فارس قزوین با توسعه سرویس‌های خبری خود امروز در همه شهرستان‌های استان قزوین دارای نماینده فعال است و به خوبی همه اخبار این استان را پوشش می‌دهد که این نقطه قوت این خبرگزاری در استان قزوین است.

وی تصریح کرد: خبرگزاری فارس قزوین به خوبی عرصه اطلاع‌رسانی را گسترش داده و این کار بسیار بزرگی است که برای رسیدن به این جایگاه زحمات زیادی را متحمل شده است.

استاندار قزوین اضافه کرد: امروز خبرگزاری فارس قزوین به هماهنگی و توان خوبی دست یافته و با جذب نیروهای متخصص و متعهد با جدیت رسالت خود را دنبال می‌کند.

 

رسانه یکی از مهم‌ترین ابزار توسعه است

عجم تشریح کرد: رسانه یکی از ابزار مهم توسعه در هر جامعه‌ای به شمار می‌آید و در حال حاضر رسانه‌های استان قزوین به خوبی در مسیر توسعه یافتگی این استان، بازوی توانمندی برای مسئولان استان به شمار می‌آید.

وی با اشاره به جهت‌گیری رسانه‌های استان قزوین افزود: رسانه باید با مخاطب‌شناسی و نیازسنجی، با انعکاس حقیقی مباحث و مشکلات جامعه، ایفای نقش کند.

 

مهم‌ترین انگیزه مسئولان توسعه کشور است

این مسئول ادامه داد: مهم‌ترین انگیزه مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توسعه کشور در همه ابعاد است که با یک تعامل سازنده بین مردم، مسئولان و جامعه خبری این مهم تحقق پیدا می‌کند.

عجم خاطرنشان کرد: خبرنگاران استان قزوین با انعکاس به موقع پیشرفت‌های اقتصادی، عمرانی و ورزشی امید بخشی را در فضای استان گسترش داده‌اند.

 

پیشرفت‌های قزوین اخبار داغ برای رسانه‌ها به همراه دارد

وی عنوان کرد: توجه به زیرساخت‌های استان قزوین، بهبود وضعیت کار و اشتغال، گسترش فرهنگ ورزش و سلامت در جامعه، گسترش زیرساخت‌های عمرانی و توسعه یافتگی فرهنگی از جمله برنامه‌های مهم مسئولان استان قزوین است که با جدیت دنبال می‌شود و به عنوان اخبار داغ و متنوع برای رسانه‌ها محسوب می‌شود.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول