اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

تولید 65 درصد میگوی پرورشی کشور در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: با وجود ظرفیت‌های عمده بوشهر در بخش دریا، 65 درصد میگوی پرورشی کشور در این استان تولید می‌شود.

تولید 65 درصد میگوی پرورشی کشور در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از کارآفرینان برتر استان بوشهر اظهار داشت: در حال حاضر هشت هزار هکتار سایت پرورش میگو در استان بوشهر فعال هستند.

وی افزود: طرح دولت برای حمایت از پرورش‌دهندگان میگو در کشور موجب احیای این صنعت مهم در بخش آبزیان شد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه تعاونی‌ها بسترساز عدالت و حذف تبعیض طبقاتی هستند خاطر نشان کرد: ایجاد تعاونی‌ها از موضوعات مهم در ایجاد عدالت و فرصتی هم برای کم کردن فاصله طبقاتی و بستری برای فقرزدایی است.

جهانبخش گفت: تعاونی‌ها در ایران و استان بوشهر جلوه‌ای ویژه دارند و دو سوم تعاونی‌های فعال استان بوشهر در دولت‌های نهم و دهم تاسیس شدند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه بوشهر نماد توسعه و پیشرفت در ایران و جهان است اضافه کرد:  استان بوشهر با وجود ظرفیت‌های پارس جنوبی، نیروگاه اتمی و ظرفیت‌های بندری و دریایی نقش مهمی در فعالیت‌های اقتصادی کشور دارد.

جهانبخش با بیان اینکه استان بوشهر در جذب اعتبارات و کیفیت پروژه‌های مسکن مهر رتبه نخست کشور را دارد اظهار داشت: استراتژی مسکن که در قالب تعاونی‌ها شکل گرفت، به عنوان سیاستی موفق تابوی مسکن را شکست.

استاندار بوشهر برگزاری موفقیت‌آمیز اجلاس نم در تهران را نشان از کارآمدی نظام اسلامی ذکر کرد و گفت: ایران اسلامی با وجود تمامی توطئه‌های دشمنان در برگزاری اجلاس نم در تهران موفق بود.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در تمجید از خدمات دولت گفت: پرکاری، استکبارستیزی، انقلابی‌گری، ساده‌زیستی و احیاگری گفتمان امام و انقلاب از ویژگی‌هایی بود که رهبر معظم انقلاب در مورد دولت نهم و دهم به کار بردند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول