اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا

بازرسان AFC از ورزشگاه یادگار امام قم بازدید می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام قم از حضور بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا در قم به منظور بررسی آخرین وضعیت این ورزشگاه خبر داد.

بازرسان AFC از ورزشگاه یادگار امام قم بازدید می‌کنند

توحید محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با توجه به اینکه کنفدراسیون فوتبال قاره آسیا در نظر دارد هر چه سریع‌تر فوتبال حرفه‌ای در کشورهای مختلف آسیایی به استانداردهای مورد نظر این کنفدراسیون برسد، بازرسان AFC برای چهارمین سال متوالی از روزهای پایان این هفته با حضور در ایران از امکانات فوتبال و تیم‌های لیگ برتری کشورمان بازدید می‌کنند.

وی ادامه داد: بعد از سال‌های 1387 تا 1389 که کشورمان به عنوان یکی از قدرت‌های فوتبال آسیا در لیگ قهرمانان قاره کهن دارای چهار نماینده بود، سال گذشته از نظر بازرسان این کنفدراسیون، برخی تیم‌ها و ورزشگاه‌های کشورمان از استاندارد لازم برخوردار نبودند و به همین دلیل سهمیه ایران در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کمی مورد تأثیر قرار گرفت و دو سهمیه مستقیم ایران باید در پلی‌آف شرکت کنند.

مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام قم تصریح کرد: با این حال هنوز هم این شانس برای فوتبال کشورمان وجود دارد که با استانداردسازی ورزشگاه‌ها و برآورده کردن خواسته‌های AFC در بازدیدی که در شهریور ماه از باشگاه‌های ایرانی صورت می‌گیرد، بار دیگر نظر مسئولان این کنفدراسیون را جلب کند.

وی تاکید کرد: برای این منظور بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا چهارشنبه این هفته وارد کشورمان می‌شوند و بعد از بازدید از امکانات تمام باشگاه‌های لیگ برتری و ورزشگاه‌های میزبان بازی‌های لیگ برتر، نظر خود را در خصوص احتمال بازگشت چهار سهمیه مستقیم ایران در لیگ قهرمانان اعلام خواهند کرد.

محمدی عنوان داشت: با توجه به اینکه صبای قم امسال دارای یکی از سهمیه‌های فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا است، امیدواریم علاوه بر این اتفاق مهم و خوشحال کننده در بازدید ناظران AFC نیز امتیازی قابل قبول را کسب کنیم.

وی تصریح کرد: اقدامات لازم برای کسب این آمادگی بلافاصله پس از اطلاع از زمان حضور ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا در ایران انجام شده است و با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان تمام نیازهای ضروری که قطعا مورد نظر ناظران AFC است را برآورده کرده‌ایم.

مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام قم ادامه داد: یکی از مهم‌ترین مسائل و مواردی که بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا بر روی آن تاکید دارند، موضوع ورزشگاه‌های تیم‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران است که از این نظر صبای قم با داشتن مجموعه بزرگ و مجهز ورزشی یادگار امام یکی از تیم‌های موفق است.

مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام قم افزود: در واقع از سال 87 که تیم فوتبال صبای قم نماینده کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا بود، تلاش و تکاپوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم در تکمیل و تجهیز مجموعه ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم سبب شد تا این ورزشگاه به بهترین شکل ممکن آماده بازی‌های لیگ قهرمانان شود، ضمن اینکه برخی نواقص که در آخرین بازدید ناظران آسیایی در سال گذشته به آن اشاره شد کاملا رفع شده است و عزیزالله محمدی رئیس اتحادیه باشگاه‌های فوتبال کشور نیز در بازدید روز یکشنبه خود این مهم را تایید کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول