اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان خبر داد

ناکامی سارقان مسلح بانک با اقدام به موقع پلیس در بم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ظهر دیروز با حضور به موقع مأموران پلیس 2 سارق مسلح که قصد سرقت از بانکی در شهرستان بم را داشتند، دستگیر و پول سرقتی کشف شد.

ناکامی سارقان مسلح بانک با اقدام به موقع پلیس در بم

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، سردار حسین چناریان با اشاره به ناکامی سارقان مسلح در سرقت پول نقد از بانک صادرات شعبه بروات بم اظهار داشت: ساعت 12 و 30 دقیقه روز گذشته از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110اطلاع پیدا کردیم دو نفر سارق مسلح به بانک صادرات شعبه بروات وارد شده و ضمن سرقت وجوهات موجود بانک در حال فرار از محل هستند.

وی بیان داشت: پس از اطلاع از این موضوع بلافاصله مراتب به طور ضربتی به تمام گشتی‌ها اعلام و فرمانده انتظامی شهرستان بم به همراه عوامل تحت امر در کمتر از پنج دقیقه در محل حاضر و با محاصره بانک از فرار سارقان مسلح جلوگیری کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان ابراز داشت: سارقان مسلح به همراه یک کیسه گونی حاوی وجوهات مسروقه به منظور فرار از صحنه سرقت با تیراندازی به سمت ماموران ابتدا با موتورسیکلت قصد فرار داشتند، سپس پس از رها کردن آن و با تهدید اسلحه و گرو گرفتن راننده یک دستگاه خودروی پراید تلاش کردند تا از صحنه درگیری خارج شوند.

وی خاطرنشان کرد: در این درگیری مسلحانه یکی از سارقان مسلح پس از اینکه مورد هدف گلوله مأموران پلیس قرار گرفت از ناحیه ران و ساق پای چپ مورد اصابت گلوله قرار گرفت و این متهم دستگیر و از وی یک قبضه سلاح جنگی به همراه مهمات کشف شد.

مقام ارشد انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در این عملیات سارق مسلح دیگر نیز در داخل سواری پراید دستگیر و از وی یک قبضه کلت کمری کشف و 28 میلیون تومان پول سرقت شده از بانک داخل پراید به دست آمد.

وی تصریح کرد: در این عملیات پلیسی مأموران انتظامی موفق شدند راننده پراید را که در گرو سارقان مسلح بود بدون هیچ آسیبی نجات دهند.

چناریان اذعان داشت: سارقان در پایان ساعت کاری و با توجه به خلوت بودن بانک قصد سرقت از بانک را داشتند که با همکاری به موقع شهروندان و حضور پلیس در صحنه در این اقدام مسلحانه ناکام ماندند.

به گزارش فارس برای نخستین در ساعت 16 و پنج دقیقه روز گذشته خبر این سرقت مسلحانه بر روی سایت خبرگزاری فارس شمال استان کرمان قرار گرفت.

 انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول