اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی همدان برگزار شد

خبرگزاری فارس: انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی امروز همزمان با سراسر کشور در سطح استان همدان برگزار شد.

انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی همدان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی امروز همزمان با سراسر کشور در سطح استان همدان برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: این انتخابات از ساعت هشت صبح در سراسر کشور رسماً شروع شده و تا ساعت 18 ادامه دارد و اگر نیاز باشد زمان آن نیز تمدید خواهد شد.

سید کمال‌الدین میرجعفریان افزود: از چند ماه پیش برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی در سطح استان در حال انجام بود و با تلاش شبانه‌روزی هیئت‌های نظارتی و اجرایی امروز شاهد یک انتخابات بسیار خوب و سالم در سطح استان هستیم.

وی عنوان کرد: این سیستم انتخاباتی برای نخستین بار به صورت رایانه‌ای در سطح استان صورت می‌گیرد و تمهیدات لازم اندیشیده و امکانات و فضای مناسب برای این امر فراهم شده است و نیروی انسانی متخصص نیز در حوزه‌ها مستقر هستند.

میرجعفریان با بیان اینکه 4 هزار و 200 نفر عضو نظام مهندسی در سطح استان داریم، بیان داشت: هدف از برگزاری انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی در سطح کشور ایجاد نوعی دموکراسی است تا هیئت مدیره بتواند با مدیریت و برنامه‌ریزی مناسب یک فضای کاری خوبی ایجاد کند.

وی یادآور شد: در ثبت‌نام اولیه 64 نفر به عنوان کاندیداتور ثبت‌نام کرده بودند که بعد از انجام بررسی‌ها و انصراف شخصی در مدت قانونی مشخص شده در نهایت 56 نفر در این دوره از انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی به عنوان کاندیداتور معرفی شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به اینکه نتایج، بعد از برگزاری انتخابات در حداقل زمان ممکن اعلام می‌شود، تصریح کرد: 9 نفر به مدت سه سال به عنوان هیئت مدیره اصلی انتخاب خواهند شد.

وی ابراز داشت: انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی در چهار حوزه در سطح استان همدان در حال برگزاری است که این حوزه‌ها در شهرستان ملایر، نهاوند، تویسرکان و همدان قرار دارند.

میرجعفریان در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: حوزه همدان شهرستان‌های بهار، رزن، کبودراهنگ و اسدآباد را نیز پوشش می‌دهد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول