اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از اولین ساعات امروز

رقابت 91 کاندیدای انتخابات نظام مهندسی ساختمان اردبیل آغاز شد

خبرگزاری فارس: ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با حضور 91 کاندیدا در استان اردبیل آغاز شد.

رقابت 91 کاندیدای انتخابات نظام مهندسی ساختمان اردبیل آغاز شد

رئیس هیئت اجرایی ششمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: از اولین ساعات صبح امروز این انتخابات با مشارکت‌ پر‌شور اعضا آغاز شده به طوری که از بین 91 کاندیدای گروه‌های مختلف نظام مهندسی ساختمان در مجموع 9 نفر به عنوان اعضای اصلی انتخاب می‌شوند.

قدیر زارع‌جعفری خاطرنشان کرد: پیش از آغاز رقابت‌ها 12 کاندیدای تایید صلاحیت شده انصراف خود را اعلام کرده بودند که با این انصراف در مجموع 91 کاندیدا در این دوره از انتخابات با هم رقابت می‌کنند که شامل رشته‌های برق، شهرسازی، معماری،‌ عمران، مکانیک و نقشه‌برداری است.

وی مهلت رای‌گیری را تا ساعت 20 شب اعلام کرد و یادآور شد: بیش از 5 هزار نفر اعضای نظام مهندسی در این دوره از انتخابات در شهرهای مختلف مشارکت کرده و با رای خود به برگزیده شدن افراد توانمند کمک می‌کنند.

رئیس هیئت اجرایی ششمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت: این دوره از انتخابات در شهرهای اردبیل،‌ خلخال،‌ گرمی، مشگین‌شهر و پارس‌آباد برگزار شده و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان می‌توانند از بین کاندیداها در گروه‌های مختلف به افراد منتخب خود رای دهند.

زارع‌جعفری ادامه داد: هیئت اجرایی متشکل از 10 نفر از اعضای سازمان فعالیت خود را از یک ماه پیش برای تمهید مقدمات شایسته و مطلوب انتخابات انجام داده‌اند و با تشکیل بیش از 30 جلسه هماهنگی سعی کردیم تمامی اقدامات و برنامه‌ها بررسی و برابر زمان‌بندی نظام‌نامه هیئت اجرایی کارها انجام بگیرد.

این مسئول هدف اصلی هیئت اجرایی را برگزاری انتخابات صحیح و سالم عنوان کرد و افزود: تمام تلاش ما این است که انتخابات پر‌شور و در شان مقام مهندسان با حفظ امانتداری در استان برگزار شود.

رئیس هیئت اجرایی ششمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان اردبیل پیش‌بینی کرد: تا ساعت 24 امشب نتایج انتخابات مشخص شود تا ترکیب جدید هیئت مدیره نظام مهندسی در گروه عمران چهار نفر، گروه تاسیسات در رشته برق یک نفر و رشته مکانیک یک نفر، گروه معماری و شهرسازی هر کدام یک نفر و در رشته‌های نقشه‌برداری و مکانیک نیز هر کدام یک نفر به عنوان اعضای اصلی انتخاب شده و فعالیت خود را آغاز کنند.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول