اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی:

ارتقاء جایگاه نظام مهندسی از وظایف نظام مهندسی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: سازمان نظام مهندسی یکی از تشکل‌های بزرگ غیر دولتی کشور است و پیگیری امورات صنفی اعضا و ارتقاء جایگاه نظام مهندسی از وظایف سازمان مهندسی ساختمان است.

ارتقاء جایگاه نظام مهندسی از وظایف نظام مهندسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا قاسمی بعدازظهر امروز در ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی کشور در جمع خبرنگاران در نمایشگاه بین‌المللی مشهد اظهار کرد: انتخابات ششمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی در 20 حوزه انتخابیه در سراسر استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی افزود: 275 هزار نفر در سراسر کشور عضو سازمان نظام مهندسی هستند که حدود 4 هزار نفر کاندیدای ششمین دوره انتخابات هستند که از این تعداد 18هزار و 500 نفر عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی هستند که 142 نفر در این دوره کاندید شده‌اند و در هفت رشته به رقابت می‌پردازند.

قاسمی یادآور شد: در پایان رای‌گیری 13 نفر عضو اصلی و هفت نفر عضو علی‌البدل می‌شوند.

وی با اشاره به زمان برگزاری انتخابات نظام مهندسی ساختمان گفت: انتخابات نظام مهندسی ساختمان هر سه سال یکبار در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی با اشاره به نحوه برگزاری ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره  سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور اظهار کرد: خراسان رضوی دوره پیشین انتخابات نظام مهندسی ساختمان را به صورت الکترونیکی برگزار کرد و در این دوره نرم‌افزار خود را در اختیار تمام استان‌های کشور قرار داده که در سراسر کشور انتخابات به صورت رایانه‌ای برگزار می‌شود.

قاسمی متذکر شد: این نرم‌افزار در 28 استان کشور برای برگزاری انتخابات مهیا و آماده سازی شده که به صورت اینترانت سیستم‌ها در کل هر استان تبدیل به شبکه شده‌اند.

وی با اشاره به نتایج انتخابات تاکید کرد: چون انتخابات به صورت رایانه‌ای برگزار می‌شود، نتیجه انتخابات پس از پایان رای‌گیری بلافاصله اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول