اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تجارت بابل:

نمایشگاه پاییزه بابل 20 تا 29 شهریور برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بابل از برگزاری نمایشگاه پاییزه در بابل خبر داد.

نمایشگاه پاییزه بابل 20 تا 29 شهریور برپا می‌شود

علی اصغری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های مهم این اداره در ایام پر تقاضا برای تنظیم بازار، برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا است، اظهار داشت: از 20 تا 29 شهریور به مدت 10 روز این نمایشگاه در مصلی بابل دایر است.

این مسئول افزود: یکی از اهداف مهم این نمایشگاه، کمک به تنظیم بازار و تقویت عرضه کالا و خدمات و دسترسی مردم به کالاها با قیمت مناسب است.

اصغری بیان داشت: سال گذشته نمایشگاه فروش پاییزه دارای 120 غرفه بوده که امسال به 130غرفه افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه واحدهایی که اقدام به عرضه پوشاک می‌کنند از واحدهای تولیدی، نمایندگی‌های پخش و عمده فروشی‌های مورد تایید اتحادیه هستند.

اصغری ادامه داد: یکی از اقدامات اساسی در این نمایشگاه، شناسنامه‌دار بودن غرفه‌ها است و همه شرکت‌کنندگان باید پروانه کسب و بهره‌برداری داشته باشند.

وی از اختصاص غرفه رایگان عفاف و حجاب در این نمایشگاه خبر داد و افزود: در راستای تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب و توزیع پوشاک ملی و مذهبی، غرفه رایگان به غرفه‌داران عفاف و حجاب اختصاص یافته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بابل با اشاره به اینکه 80 درصد تولیدکنندگان حاضر در این جشنواره بومی هستند، گفت: علاوه بر تولیدکنندگان شهرستان و استان، تولیدکنندگانی از خراسان رضوی، گلستان و تهران نیز در این نمایشگاه غرفه دارند.

این مسئول تصریح کرد: در این نمایشگاه کالاهای مرتبط با این ایام شامل لوازم‌التحریر، کیف و کفش، پوشاک، مواد غذایی و پروتئینی با 15 درصد تخفیف عرضه می‌شود.

اصغری با اشاره به اینکه در راستای حمایت از بازاریان شهرستان بابل زمان این نمایشگاه قابل تمدید نیست، اضافه کرد: نمایشگاه فروش پاییزه از 20 تا 25 شهریور از ساعت 16 تا 22 در مصلی بابل برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

وی اذعان داشت: بازرسان ما به طور دائم در این نمایشگاه مستقر بوده و بر عملکرد غرفه‌داران نظارت ویژه‌ای داشته و از عرضه کالاهای غیراستاندارد جلوگیری و نسبت به جمع‌آوری آن اقدام می‌کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بابل خطاب به شهروندان بابلی متذکر شد: از شهروندان بابلی تقاضا داریم از واحدهایی که دارای نصب برچسب قیمت روی کالا هستند و همچنین نسبت به ارائه فاکتور خرید به مشتریان اقدام می‌کنند اجناس خود را خریداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره 124 رسیدگی به تخلفات تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول