اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رفسنجان در مجلس:

درمانگاه کنترل کیفی سم در رفسنجان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: درمانگاه کنترل کیفی سم به زودی در رفسنجان افتتاح می‌شود.

درمانگاه کنترل کیفی سم در رفسنجان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حسین آذین پیش از ظهر امروز در جلسه اتاق بازرگانی این شهرستان اظهار داشت: وحدت و همدلی بین مسئولان رفسنجان موجب محکم شدن پایه‌های شهرستان و رسیدگی بیشتر به مشکلات مردم و به ویژه صادرکنندگان می‌شود، تقویت بخش خصوصی در اولویت است و باید مورد حمایت قرار گیرد.

آذین افزود: مسئله واردات غیرمجاز و بی‌رویه سموم بی‌کیفیت را باید پیگیری کرد، زیرا یکی از مشکلات کشاورزان محسوب می‌شود و مافیا و افراد سودجویی که به ضرر کشاورز ما کار می‌کنند را باید با وضع قانونی راه‌گشا، از میان برداشت.

وی ابراز داشت: ایجاد درمانگاه کنترل کیفی سم تنها راه حل وضعیت کنونی در بحث سم است و در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است که در هفته‌های آینده شاهد افتتاح این درمانگاه با همکاری دانشگاه ولی‌عصر (عج) هستیم.

آذین خاطرنشان کرد: در درمانگاه کنترل کیفی سم، سم مورد نیاز کشاورزان آزمایش و نتیجه اعلام می‌شود و هرجا لازم باشد از طریق رسانه‌ها مثبت یا منفی بودن آن اعلام تا کشاورزان دچار مشکل نشوند.

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گرفتن مجوز برای احداث کارخانه تولید سم در رفسنجان بیان کرد: به یاری خدا این مجوز را می‌گیریم.

وی به تشکیل اتاق فکر برای مشکلات پسته تاکید کرد و گفت: صاحب نظران بخش کشاورزی برای حمایت از کشاورزان در این اتاق حضور می‌یابند و به مشکلات کشاورزان رسیدگی می‌کنند.

آذین بیان داشت: آبیاری مهم‌ترین مسئله کنونی در بخش کشاورزی است که برای انتقال آب دو مسئله «مدیریت مصرف» و «حفظ آب‌های موجود» در رأس کار است و این دو مهم کم‌هزینه و بهترین راه‌حل‌ها هستند.

این نماینده خاطرنشان کرد: قرار است به زودی 360 هزار متر مکعب آب از خلیج فارس برای استفاده شرکت‌های گل‌گهر، مس سرچشمه، شهربابک و رفسنجان برای کشت گلخانه‌ای و آبیاری قطره‌ای به استان کرمان انتقال داده شود.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه‌های صنعت، معدن، کشاورزی و اشتغال اذعان داشت: این کارگروه‌ها پیگیر مسائل مردم و صنعتگران و به ویژه صادرکنندگان هستند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول