اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین رئیس پلیس راه استان قزوین:

بی‌احتیاطی راننده پژو جان سرنشین خودرو را گرفت

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: بی‌احتیاطی راننده خودروی پژو در شهرستان بویین زهرا جان سرنشین خودرو را گرفت.

بی‌احتیاطی راننده پژو جان سرنشین خودرو را گرفت

بهرام زینلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: روز گذشته بی‌احتیاطی راننده خاطی بار دیگر در محورهای مواصلاتی استان قزوین حادثه آفرید.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان بویین زهرا از وقوع یک حادثه رانندگی در جاده این شهرستان مطلع و بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

جانشین رئیس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: در بررسی مأموران مشخص شد، یک دستگاه سواری پژو 405 با دو سرنشین پس از انحراف از جاده با موانع کنار راه برخورد و سبب مصدومیت سرنشین خودرو شده است.

زینلی ادامه داد: سرنشین 91 ساله پژو پس از انتقال به بیمارستان بر اثر جراحات در گذشت.

این مسئول در خصوص علت این سانحه عنوان کرد: کارشناسان پلیس راه، علت وقوع این تصادف را بی‌احتیاطی راننده پژو در عدم توجه به جلو هنگام رانندگی اعلام کرد.

جانشین پلیس راه استان قزوین در خاتمه خطاب به رانندگان تأکید کرد: هنگام رانندگی تمام توجه خود را به جاده و روبه‌رو معطوف کرده تا از بروز حوادث ناگوار برای خود و دیگر هم‌وطنان جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول