اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دانشگاهیان در کرمان

کنفرانس بین‌المللی زیست‌شناسی ایران گشایش یافت

خبرگزاری فارس: هفدهمین کنفرانس سراسری و پنجمین کنفرانس بین‌المللی زیست‌شناسی ایران پیش از ظهر امروز در کرمان گشایش یافت.

کنفرانس بین‌المللی زیست‌شناسی ایران گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، هفدهمین کنفرانس سراسری و پنجمین کنفرانس بین‌المللی زیست‌شناسی ایران پیش از ظهر امروز در کرمان گشایش یافت.

بیش از 20 نفر از محققان داخلی و اساتید رشته زیست‌شناسی دانشگاه‌های ایران در گرایش‌های مختلف در این همایش سخنرانی می‌کنند و همچنین چهار سخنرانی نیز توسط دانشمندان خارجی متخصص در رشته زیست‌شناسی ارائه می‌شود.

همچنین یک سخنرانی ویژه نیز در زمینه زیست‌شناسی در آیینه قرآن در این همایش ارائه می‌شود و سه نفر از سخنرانان در میزگرد اشتغال و زیست‌شناسی سخنرانی می‌کنند.

4 هزار مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است که این تعداد یک رکورد محسوب می‌شود، 3 هزار و 300 عنوان از آثار ارائه شده به دبیرخانه جشنواره پذیرفته شده و 2 هزار نفر نیز به منظور شرکت در این همایش نام‌نویسی کرده‌اند.

سخنرانی‌های تخصصی در پنج سالن ارائه می‌شود و در هر سالن 45 تا 50 سخنرانی صورت می‌گیرد که 240 اثر به صورت سخنرانی و بقیه به صورت پوستر ارائه می‌شود.

هفدهمین کنفرانس سراسری و پنجمین کنفرانس بین‌المللی زیست شناسی ایران تا 16 شهریورماه جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول