اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی کرمان خبر داد

آمادگی کرمان برای برگزاری رویدادهای فرهنگی ملی و بین‌المللی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: استان کرمان با توجه به زیرساخت‌های موجود این خطه آمادگی لازم برای برگزاری رویدادهای فرهنگی در سطح ملی و بین‌المللی را دارد.

آمادگی کرمان برای برگزاری رویدادهای فرهنگی ملی و بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی پیش از ظهر امروز در نشست کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت اظهار داشت: هفته فرهنگ رضوی، جشنواره‌های شعر در شهرستان‌ها و کنگره شعر در شهریور ماه در کرمان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های ملی و بین‌المللی در استان‌ها به زمینه و بستر مناسب نیاز دارد، ابراز داشت: تمرکز رویدادهای ملی و بین‌المللی در چند استان کشور به علت زیرساخت‌های مطلوب این مناطق است.

سعیدی سینماهای مناسب را بستر برگزاری جشنواره‌های فیلم دانست و افزود: ظرفیت‌های استان کرمان به حدی است که توان لازم برای میزبانی جشنوراه بین‌المللی فیلم مقاومت را دارد.

وی همراهی و حمایت مسئولان استان کرمان به ویژه استاندار همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را در سپردن میزبانی دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به کرمان موثر خواند و بیان داشت: این جشنواره به علت ماهیت مقاومتی خود طرفداران بسیاری برای میزبانی دارد.

سعیدی از اسماعیل نجار استاندار کرمان، سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفان برای فراهم کردن شرایط برگزاری جشنواره مذکور در کرمان قدردانی کرد.

این مسئول فرهنگی تصریح کرد: با توجه به زیرساخت‌های موجود در استان کرمان و همچنین احداث تالار بزرگ شهر کرمان این خطه آمادگی لازم برای برگزاری رویدادهای فرهنگی در سطح ملی و بین‌المللی را دارد.

سعیدی خاطرنشان کرد: 550 میهمان ویژه شامل شخصیت‌های فرهنگی، رسانه‌ای، فیلمساز، کارگردان و بازیگر از داخل و خارج کشور در جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در کرمان شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه فضای کرمان باید برای میزبانی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت آماده شود، گفت: تمهیدات لازم برای استقبال از این جشنواره و همچنین معرفی ظرفیت‌های استان کرمان در بخش‌های مختلف باید صورت گیرد.

سعیدی از پخش زنده بخش‌هایی از آیین افتتاحیه، برنامه‌ها و همچنین مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت از هشت شبکه درون و برون مرزی خبر داد و اذعان داشت: برگزاری این جشنواره فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های استان کرمان از رسانه‌های مختلف است.

وی عنوان کرد: رسانه‌ها باید برای معرفی ظرفیت‌های استان کرمان در بخشهای مختلف را در زمان برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت بسترسازی کنند.

سعیدی نقش کرمان و حماسه سازان این استان در دوران دفاع مقدس را موثر برشمرد و افزود: برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در کرمان موجب انتشار معنویت در فضای جامعه می‌شود.

وی نقش رسانه‌ها در ایجاد فضای معنوی در جامعه را مهم و بی‌بدیل خواند و تصریح کرد: ‌با تشکیل کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت زمینه برای نقش‌آفرینی رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی این رویداد فراهم می‌شود.

سعیدی ابراز داشت: فضای رسانه‌ای استان کرمان باید برای انعکاس اخبار و اطلاعات دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به عنوان یک رویداد مهم فرهنگی آماده شود.

انتهای پیام/ب20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول