اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال مس شهربابک:

مس شهربابک نفرات خوبی جذب کرده است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال مس شهربابک گفت: مس شهربابک نفرات خوبی را جذب کرده و قطعا در صورت حمایت کافی می‌تواند در این فصل از مسابقات نمایش خوبی از خود ارائه دهد.

مس شهربابک نفرات خوبی جذب کرده است

رضا ترک‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان از برگزاری تمرینات و مراحل آماده‌سازی این تیم به صورت مستمر از تیرماه گذشته خبر داد و اظهار داشت: تمرینات خوبی را در دو مرحله پشت سر گذاشته‌ایم.

وی افزود: مس شهربابک با برگزاری مراحل آماده‌سازی خود در این شهرستان اکنون به آمادگی لازم برای حضور در مسابقات پیش روی دست یافته است.

ترک‌زاده تصریح کرد: تمرینات این تیم هم‌اکنون در چمن مصنوعی با حضور 30 بازیکن این تیم در حال برگزاری است و تیم در این فصل از مسابقات با 26 بازیکن بومی و چهار بازیکن غیر بومی خود را آماده حضور در مسابقات فوتبال دسته سوم کشور می‌کند.

وی به کادر فنی تیمش اشاره کرد و گفت: علی ترک‌زاده دستیارم در این تیم است و منصور رشیدی و طیاری به ترتیب عنوان دار آنالیزوری و مربی بدنساز این تیم هستند و دهوئی و جاویدی نیز به عنوان دستیار و سرپرست این تیم در کنار این تیم حضور دارند.

سرمربی مس شهربابک از برگزاری چند دیدار دوستانه به منظور آماده شدن این تیم برای حضور در مسابقات آتی خبر داد و بیان داشت: با تیم‌های گل‌گهر سیرجان و نجف شهر دو بازی تدارکاتی برگزار کردیم که در برابر گل‌گهر دسته اولی به نتیجه تساوی بدون گل دست یافتیم و توانستیم با نتیجه سه بر یک از سد نجف شهر بگذریم.

ترک‌زاده تصریح کرد: مرحله پایانی اردوی آماده‌سازی این تیم به مدت پنج روز در شهرستان بم برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: مس شهربابک نفرات خوبی را جذب کرده و قطعا در صورت حمایت کافی می‌تواند در این فصل از مسابقات نمایش خوبی از خود ارائه دهد.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول