اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 200 میلیون ریال صورت گرفت

اجرا و تکمیل چند طرح تأمین برق مسکن مهر در اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس نظارت و مهندسی امور برق نواحی شهرستان اصفهان گفت: اجرا و تکمیل چند طرح تأمین برق مسکن مهر در اصفهان با هزینه‌ای نزدیک به 2 میلیارد و 200 میلیون ریال انجام شده است.

اجرا و تکمیل چند طرح تأمین برق مسکن مهر در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق اصفهان، محمدرضا آریان‌پور با بیان اینکه ابلاغ برق‌رسانی به واحد مسکن مهر از طرف دفتر معاونت برنامه‌ریزی استانداری اصفهان اعلام شده است، اظهار کرد: شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان به عنوان یک شرکت پیشرو در عرصه صنعت برق مادر تخصصی در جهت خدمت‌رسانی و تأمین تجهیزات نیرورسانی تلاش خویش را به کار برده است.

وی ادامه داد: به منظور برق‌رسانی به پروژه‌های مسکن مهر در شهرستان‌های هرند، تودشک، محمدآباد جرقویه، کوهپایه، نصرآباد جرقویه تاکنون نزدیک به 2 میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه شده است.

رئیس نظارت و مهندسی امور برق نواحی شهرستان اصفهان تصریح کرد: برق‌رسانی به پروژه‌های نام‌برده در فازهای مختلف انجام و در حال تکمیل شدن است، به طوری که فاز دوم محمدآباد جرقویه و نصرآباد اتمام و در مرحله بعدی قرار گرفته و هم‌چنین به لحاظ ایجاد امنیت، روشنایی بلوارهای خیابان‌های فوق نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی هم‌چنین با اشاره به بهینه‌سازی و اصلاح شبکه‌های برق امور نواحی افزود: در شش ماهه نخست سال امسال اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های برق در امور نواحی با اعتباری بیش از 16 میلیارد ریال اجرایی شد.

آریان‌پور گفت: نزدیک به 110 دستگاه ترانس با ظرفیت‌های مختلف در هفت بخش تابعه این امور نصب و بیش از 12 کیلومتر شبکه‌های فشار متوسط احداث شده است.

وی اضافه کرد: بیش از چهار کیلومتر شبکه فشار ضعیف و هفت باب پست زمینی تجهیز و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

رئیس نظارت و مهندسی امور برق نواحی شهرستان اصفهان در مورد هدف از اجرای این طرح افزود: هدف از اجرای این طرح‌ها بالا بردن قابلیت اطمینان شبکه و افزایش قدرت مانور به همراه تأمین برق پایدار برای مشترکان است، به طوری‌ که تعویض و جابه‌جایی تیرهای فرسوده در مناطق راشنان، اصفهانک، رودان، جوزدان، حسن‌آباد جرقویه، خورجان، روستای زیار، کوه‌پایه، تودشک، روستای ورطون و قهربا هزینه‌ای بالغ بر یک صد و 95 میلیون تومان اعتبار گردید.

وی ادامه داد: بهینه‌سازی شبکه‌های فشار متوسط نیز در روستاهای قلعه امام، اسپارت، هاشم‌آباد، جوشقان، قهجاورستان و ورزنه از دیگر اولویت‌های برنامه امسال بوده است.

آریان‌پور افزود: احداث 10.5 کیلومتر شبکه فشار متوسط به منظور برق‌رسانی به چاه‌های کشاورزی در محدوده امور برق نواحی از ابتدای سال تاکنون اجرایی شده است.

وی گفت: با احداث شبکه‌های مذکور بیش از 120 چاه کشاورزی دارای پروانه با احداث ترانسفورماتورهای با قدرت مناسب امکان استفاده از انرژی برق را دارا است.

رئیس نظارت و مهندسی امور برق نواحی شهرستان اصفهان اضافه کرد: تکمیل فاز سوم برق‌رسانی به منطقه صنعتی تودشک با 2.5 کیلومتر شبکه فشار متوسط فراهم شد.

وی در پایان اظهار کرد: تکمیل این فاز در مدت زمان یک ماه و با هزینه‌ای بالغ بر 520 میلیون ریال انجام شد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول