اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مبارکه:

داشتن ولایت‌فقیه مهم‌ترین شاخص تمایز ایران با کشورهای همسایه است

خبرگزاری فارس: فرماندار مبارکه گفت: یکی از شاخص‌هایی که جمهوری اسلامی را نسبت به دیگر کشورهای همسایه متمایز می‌کند موضوع داشتن ولایت‌فقیه است و باید همه ما تا هر زمان پشتیبان ولایت باشیم و آن را حمایت کنیم.

داشتن ولایت‌فقیه مهم‌ترین شاخص تمایز ایران با کشورهای همسایه است

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، حبیب‌الله معتمدی صبح امروز در جمع خانواده شهیدان، جانبازان و جمعی از فرماندهان پایگاه‌های بسیج سراسر شهرستان اظهار کرد: خانواده‌های شهیدان یکی از راهنماهای خوب در جامعه هستند و تا وقتی که خون شهیدان در رگ‌های جمهوری اسلامی جاری است و این امر ادامه دارد بی‌شک کشور عزیزمان ایران یکی از کشورهای موفق در تمام عرصه‌ها به ویژه علومی که اینک شاهد آن هستیم و همواره ایران در تمام رده‌ها در دنیا بر سکوی افتخار ایستاده است.

وی افزود: یکی دیگر از شاخص‌هایی که جمهوری اسلامی را نسبت به دیگر کشورهای همسایه متمایز می‌کند موضوع داشتن ولایت‌‌فقیه است و باید همه ما تا هر زمان پشتیبان ولایت باشیم و آن را حمایت کنیم.

فرماندار مبارکه گفت: جوانان ایرانی نشان دادند که 30 سال است با تمام تحریم‌ها و سختی‌ها مقابله کرده‌ و اینک شاهد رشد و بالندگی کشور هستیم که در مسائل صنعتی، کشاورزی و اقتصادی حرف اول را می‌زند.

وی اضافه کرد: با جنگ‌هایی که در کشورهای دیگر علیه ایران راه می‌اندازد از جمله جنگ اقتصادی و وجود تحریم‌های مختلف اما هم‌چنان جوانان این آب و خاک راه خود را ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول