اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

دستگاه‌های اجرایی برای سفر هیئت دولت به قم آماده شوند

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: سفر چهارم هیئت دولت به استان قم می‌تواند منشأ برکات فراوانی شود و دستگاه‌ها نیز باید اولویت‌های خود را مشخص کنند.

دستگاه‌های اجرایی برای سفر هیئت دولت به قم آماده شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم کرم‌رضا پیریایی در جلسه شورای اداری استان قم که پیش از ظهر امروز در استانداری قم برگزار شد اظهار کرد: آمایش سرزمینی طرح مهمی است که همه مدیران استان قم باید آن را مدنظر داشته باشند.

وی افزود: در دوره استانداری حجت‌الاسلام موسی‌پور در قم اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و دولت نیز توجه ویژه‌ای به قم داشته است، ضمن اینکه در دوره جدید نیز تعهد به ادامه پروژه‌های عمرانی و اجرایی در دستور کار قرار دارد.

استاندار قم با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی اجازه هزینه اعتبارات سال 90 تا پایان شهریور ماه را داده است گفت: دستگاه‌های اجرایی باید این مسئله را مدنظر داشته باشند تا بودجه‌های تخصیص یافته هزینه شوند و مجبور به بازگرداندن آنها نشویم.

وی در ادامه به برگزاری موفقیت‌آمیز اجلاس نم در تهران اشاره کرد و گفت: این اجلاس دو فضای مهم یعنی بیداری اسلامی و معیار مکتب اسلامی و جمهوری اسلامی را به یکدیگر متصل می‌کند.

پیریایی افزود: سفر چهارم هیئت دولت به استان قم می‌تواند منشأ برکات فراوانی شود و دستگاه‌ها نیز باید اولویت‌های خود را مشخص کنند.

وی با بیان اینکه رویکردهای ملی شکل گرفته از قم باید عواید مناسبی برای استان داشته باشند گفت: استان قم 220 روز از سال پذیرای مهمانانی از سراسر کشور و جهان است و حجم گسترده‌ای از زائران به این استان وارد می‌شوند بنابراین نیازمند نگاه ویژه است.

استاندار قم با بیان اینکه فضای الگو شدن قم در زمینه اقتصاد مقاومتی وجود دارد ابراز کرد: مسئولان باید در یک سال باقی مانده از عمر دولت دهم با قوت تمام به کار خود ادامه دهند زیرا به تعبیر رهبری امسال فرصتی برای انجام کارهای کلان است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول