اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مرغ تخم‌گذار استان اصفهان:

عرضه و تقاضا قیمت تخم‌مرغ را تعیین می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مرغ تخم‌گذار استان اصفهان گفت: عرضه و تقاضا قیمت تخم‌مرغ را مشخص می‌کند و افزایش قیمت تخم‌مرغ ناچیز است.

عرضه و تقاضا قیمت تخم‌مرغ را تعیین می‌کند

محمدرضا نقشینه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با وضعیت بازار تخم ‌مرغ، اظهار کرد: عرضه و تقاضا (بازار) قیمت تخم‌مرغ را مشخص می‌کند و افزایش قیمت تخم‌مرغ ناچیز است و در مقایسه با ماه‌های گذشته افزایش چندانی نداشته است.

وی ادامه داد: با توجه به هزینه‌های واحدهای مرغ تخم‌گذار و قیمت تمام شده تخم‌مرغ، هنوز امکان افزایش قیمت تخم‌مرغ وجود دارد و در صورت افزایش مجدد قیمت تخم‌مرغ هزینه‌های تمام شده و قیمت عرضه شده برای تولید کننده سربه‌سر می‌شود.

مدیرعامل شرکت مرغ تخم‌گذار استان اصفهان گفت: در حال حاضر تقاضا افزایش پیدا کرده و سبب افزایش قیمت شده و تقاضا در مقایسه با عرضه بیشتر شده است.

وی در مورد دلیل افزایش مصرف تخم‌مرغ تاکید کرد: این احتمال وجود دارد که افزایش مصرف تخم‌مرغ به دلیل گران شدن سایر اقلام خوراکی باشد و اینکه تخم‌مرغ در مقایسه با سایر کالاها افزایش قیمت کم‌تری داشته است.

نقشینه در مورد کیفیت تخم‌مرغ‌های تولیدی تصریح کرد: تخم‌مرغ‌های تولیدی کیفیت خوبی دارند و رضایت نسبی از کیفیت تخم‌مرغ‌ها وجود دارد، اگر خوراک مرغ‌های صنعتی تخم‌گذار کافی و به موقع نباشد تولید کاهش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول