اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

تعامل با شوراهای روستا اهرم توانمند توسعه و آبادانی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: تعامل با شورای اسلامی روستا توانمندترین اهرم در آبادانی روستا و هدایت خدمات به روستاها در راستای آبادانی آنهاست.

تعامل با شوراهای روستا اهرم توانمند توسعه و آبادانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی ظهر امروز در همایش دهیاران شهرستان خلخال اظهار داشت: دهیاران موظفند ضمن تعامل با شوراها با دستگاه‌های اجرایی شهرستان که در سطح روستا پروژه‌های تعریف شده دارند همکاری و در راستای حل مشکل مردم تلاش و جدیت بیشتری نمایند.

وی با تاکید بر اینکه دهیاران تعامل خود را با شوراهای اسلامی در راستای عمران و آبادانی روستا حفظ نمایند خاطرنشان کرد: تا تصویب این لایحه دهیاران تعامل ویژه‌ای را با شورای اسلامی روستا تا چند ماه آینده داشته باشند تا انتخابات جدید شوراها انجام شود.

فرماندار شهرستان خلخال در خصوص اعتبارات روستاها نیز گفت: در دو سال گذشته بیشترین اعتبارات به روستاهای شهرستان در سه بخش مرکزی، خورش رستم و شاهرود تخصیص یافته است.

عبداللهی امنیت شغلی دهیاران را نیز یادآور شد و تصریح کرد: مشکل اصلی دهیاران که امنیت اشتغال آنهاست به زودی حل خواهد شد.

فرماندار خلخال افزود: 15 میلیارد تومان در راستای عمران و آبادی روستاها و انجام طرح‌های عمرانی و پروژه صرف شده و مبالغ کمی در مراکز شهر صرف شده است.

عبداللهی با اشاره به اینکه برخی از پروژه‌های نیمه‌تمام و سنگین در شهرستان وجود دارد که باید با جدیت تمام با نظارت کافی و سرعت بیشتری به اتمام برسد ابراز داشت: ما قصد داریم که با اختصاص اعتبار عمده به پروژه‌های نیمه‌تمام این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

وی به مجتمع‌های ورزشی، آبرسانی و راه روستایی نیز اشاره کرد و افزود: در سال جاری بیش از 5 میلیارد تومان به راه روستایی اختصاص یافته است که راه روستاهای شمس‌آباد، کجل، قوسجین، لنبر، بلوکانلو، کیوی زاویه، خوجین، کلی، سوسهاب، مورستان و کلستان از جمله این راه‌هاست.

فرماندار خلخال یادآور شد؛ غیر از حوزه کشاورزی که نزدیک به 40 پروژه تعریف شده و نیمه ‌تمام دارد بیشتر پروژه‌ها در سایر حوزه‌ها در شهرستان در حد اتمام و یا مراحل آخر قرار دارد که با اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام  از سال آینده پروژه‌های جدیدی شروع خواهیم کرد.

عبداللهی بیان داشت: علیرغم محدودیت اعتباری برای شهرستان و اضافه شده آن در طول سال جاری باز اعتبارات بیشتری برای روستاها تخصیص یافته است.

در این جلسه بخشداران نیز از دهیاران خواستند تا ضمن تعامل با مردم روستا و تکریم ارباب رجوع و برخورد مناسب با اهالی روستاها به عنوان نماینده قانونی دولت در روستاها در مناسب‌سازی فضای روستا و رعایت بهداشت روستایی و پرهیز از هرگونه ریختن زباله در حریم جاده‌ها در ورودی و خروجی روستاها تلاش بیشتری کنند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول