اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

عوام‌فریبی مانع توسعه است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: با عوام‌فریبی به شعور و معرفت مردم توهین نکنیم چراکه عوام‌فریبی مانع توسعه استان است.

عوام‌فریبی مانع توسعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، دادوش هاشمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: توان علمی دانش‌آموزان را در مناطق محروم استان با ایجاد انجمن‌های معلمان خیّر تقویت کنیم و همه خود را در قبال این کار مسئول بدانیم چراکه نسل آینده کرمانشاه را همین دانش‌آموزان می‌سازند‌.

هاشمی تصریح کرد: تقویت توان علمی دانش‌آموزان باید دغدغه همه مسئولان در این عرصه باشد تا زمینه رشد و شکوفایی افراد در زمینه مناسب فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه سهم قبولی دانش‌آموزان کرمانشاهی در کنکور باید در سال جدید تحصیلی بیشتر شود، از مدیر‌کل آموزش و پرورش استان خواست با جدیت بیشتر پیگیر انجمن‌های معلمان خیّر برای تدریس به دانش‌آموزان شود.

استاندار در ادامه با اشاره به اینکه باید برنامه‌های مدارس استان دانش‌آموز محوری شود، گفت: نقش اولیا نیز در این میان باید بیشتر و پررنگ شود و در این راستا آموزش و پرورش استان از روانشناسان مطرح کشور برای آموزش والدین و دانش‌آموزان همایش‌هایی را برپا کنند و حداقل‌های تربیتی را به این دو گروه آموزش دهند.

وی افزود: دانشگاه علوم‌پزشکی و دانشگاه رازی نیز در راستای برپایی چنین همایش‌هایی‌، آموزش و پرورش را یاری دهند.

هاشمی در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری اردوهای علمی برای دانش‌آموزان توسط اداره‌کل آموزش و پرورش استان تاکید کرد و گفت: بازدید دانش‌آموزان از فرودگاه‌، هوانیروز، هتل‌ها و شهرک صنعتی و هر مکانی که باعث انگیزه در آنان شود در دستور کار ادره‌کل آموزش و پرورش استان قرار گیرد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول