اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر پردیس:

ایجاد زیرساخت‏های مسکن مهر از مشکلات پردیس می‏کاهد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر جدید پردیس گفت: ایجاد زیرساخت‏های رفاهی در طرح‏های مسکن مهر از بار مشکلات شهرداری پردیس می‏کاهد.

ایجاد زیرساخت‏های مسکن مهر از مشکلات پردیس می‏کاهد

هادی سوهانی امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: پردیس با روندی عادی در حال رشد کمی و کیفی در حوزه‏های مختلف شهری بود.

وی ادامه داد: اما این روند رو به رشد طبیعی با اجرای طرح‏های مسکن مهر در فازهای مسکونی مختلف شهر جدید پردیس، افزایش جمعیت و به تبع آن توسعه شهری را با شتابی چند برابری همراه ساخت.

سوهانی اضافه کرد: من معتقدم که اجرای پروژه‏های مسکن مهر از جمله خدمات دولت خدمتگزار دهم برای خانه‏دار شدن اقشار کم‏درآمد جامعه بود و بسیار قابل تقدیر است.

عضو شورای اسلامی شهر جدید پردیس افزود: با توجه به این مهم، مسئولان می‏توانند با ایجاد زیرساخت‏های لازم در طرح‏های مسکن مهر در حال ساخت پردیس از مشکلات بعدی جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: اگر امکانات زیربنایی و حتی روبنایی مختلفی نظیر شبکه‏های آبرسانی، سامانه‏های انتقال جریان برق، ملزومات مخابراتی، گاز شهری، فضای سبز و محیط‏های فرهنگی در طرح‏های مسکن مهر ایجاد شود، کار در مسیر خدمات‏رسانی تسهیل می‏شود.

سوهانی اضافه کرد: در غیر این صورت نهاد شهرداری به تنهایی قادر به پاسخگویی به نیاز جمعیت قابل توجه این شهر نخواهد بود.

بر اساس این گزارش، نقاط مختلف فازهای مسکونی شهر جدید پردیس با آغاز نهضت خانه‏سازی از سوی دولت‏های نهم و دهم هدف اجرای طرح‏های مسکن مهر قرار گرفته‏ است.

این پروژه‏های خانه‏سازی در چندین منطقه نظیر فازهای سه، چهار، 9 و «کمرد» در حال اجرا است و روزهای پایانی سال گذشته بخشی از آن با حضور رئیس جمهوری افتتاح و به بهره‏برداری رسید.

بر اساس نظر کارشناسان امر، جمعیت شهر جدید پردیس با افزایش تراکم ناشی از سکونت در واحدهای مسکن مهر این شهر به چند برابر آمار کنونی خواهد رسید.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول