اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خبر داد

فعالیت 2 هزار و 57 واحد صنعتی در قم

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: تعداد واحدهای صنعتی در این استان ضمن افتتاح سه طرح صنعتی جدید به 2 هزار و 57 واحد رسید.

فعالیت 2 هزار و 57 واحد صنعتی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم یونس عالی‌پور ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از سه طرح بزرگ صنعتی که در شهرک صنعتی شکوهیه برگزار شد، اظهار کرد: سرمایه‌گذاری مطلوبی برای احداث واحد‌های صنعتی در استان قم صورت گرفته و در حال حاضر برای 42 هزار و 300 نفر در این واحدها اشتغال ایجاد شده است.

وی اشتغال را مهم‌ترین بخش اقتصاد کشور دانست و ابراز امیدواری کرد: با تلاش مدیران اقتصادی در بخش‌های دولتی و خصوصی قم، روند رو به رشدی را در زمینه توسعه صنایع و اشتغال‌زایی در استان قم شاهد باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قم باید بیش از گذشته از توسعه واحدهای صنعتی و برطرف کردن مشکلات آنها حمایت کنند.

وی با بیان اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت متولی 80 درصد اقتصاد استان قم است، تاکید کرد: با یاری و حمایت مسئولان می‌توانیم شاهد رشد واحدهای تولیدی و صنعتی در استان قم باشیم.

عالی‌پور یادآور شد: با افتتاح این سه طرح صنعتی در قم، تعداد واحدهای صنعتی در این استان به 2 هزار و 57 واحد رسید.

انتهای پیام/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول