اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

صنعتگران بهترین حامی در شفاف‎سازی اقتصادی هستند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: امروز بهترین حامی در شفاف‎سازی مسائل اقتصادی صنعتگران هستند.

صنعتگران بهترین حامی در شفاف‎سازی اقتصادی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام مصطفی پورمحمدی بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته قضائی استان برای حمایت از سرمایه‎گذاری اظهار داشت: برای استفاده از یک ظرفیت تولیدی و توانمند باید شفاف‎سازی در حوزه صنعت وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه خسران عدم شفافیت را در حوزه اقتصادی صنعتگران متحمل ‌می‌شوند خاطر نشان کرد: صنعتگران بهترین حامی در شفاف‎سازی اقتصادی هستند و واسطه‎گری، اقتصاد پنهان و اقتصاد زیرزمینی به این حوزه لطمات زیادی را وارد خواهد ساخت.

پورمحمدی ابراز داشت: یکی از چالش‎های بزرگ اقتصادی عدم سلامت و شفافیت است و هر جا شفافیت وجود نداشته باشد مساوی با عدم توسعه است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی از همه ظرفیت‎ها باید استفاده کرد تا تولید رونق داشته باشد یادآور شد: حتی اگر صنعتگران در این حوزه با مشکلاتی روبه‌رو هستند باید برای خدمت به نظام و انقلاب جلوی توقیف صنعت را بگیرند.

وی با بیان اینکه در حوزه تولید باید مطالعات و پژوهش‎های جدی انجام شود ابراز داشت: صادرات ما در بسیاری از کشورها تداوم ندارد که همه اینها به عهده تولید‎کننده است که باید در این حوزه بازنگری انجام شود.

پورمحمدی تصریح کرد: هر کسی باید سهم خود را در تولید و آسیب‎های آن بررسی و به دنبال جبران این مسئله باشند و این مسئله‎ای نیست که تنها بتوان در مدیریت دولت جستجو کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور یادآور شد: برای اینکه تولید متوقف نشود در بازرسی نیز فتیله نظارت‎های خود را پایین کشیده‎ایم تا صنعتگران آسیب روانی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه در چند سال اخیر مقام معظم رهبری به بحث‎های اقتصادی تاکید فراوان داشته‌اند تاکید کرد: رهبر دهه چهارم را به دهه پیشرفت و عدالت نامگذاری کرده و این یک تکلیف برای همه ماست که هر کس سهم خود را در آسیب‎ها و مشکلات اقتصادی بررسی و موانع آن را برطرف سازد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول