اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن سینمای جوان قم خبر داد

برگزاری آزمون سراسری فیلم‌سازی در قم

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن سینمای جوان قم از برگزاری آزمون سراسری فیلم‌سازی با حضور بیش از 45 نفر از فیلمسازان قمی خبر داد.

برگزاری آزمون سراسری فیلم‌سازی در قم

علی بیطرفان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری آزمون سراسری فیلم‌سازی در استان قم گفت: آزمون سراسری فیلم‌سازی 28 مهر ماه همزمان با سراسر کشور در استان قم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آزمون ورودی دوره‌های فیلم‌سازی برای دومین سال متوالی است که به صورت سراسری برگزار می‌شود افزود: در این آزمون بیش از 45 نفر از جوانان علاقه‌مند به فیلم‌سازی شرکت خواهند کرد.

رئیس انجمن سینمای جوان قم ادامه داد: انجمن سینمای جوان به عنوان پل ارتباطی بین جوانان علاقمند سینما توانسته است فیلمسازان و سینماگران مطرح و شایسته‌ای را به جامعه هنری و سینمایی کشور تقدیم کند.

بیطرفان در ادامه با اشاره به فعالیت‌های این انجمن تصریح کرد: انجمن سینمای جوان در زمینه‌های مختلف آموزشی و فرهنگی،‌ عکس،‌ برگزاری جشنواره و تولید فیلم اقدامات گسترده‌ای انجام داده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر 60 دفتر سینمایی در 31 استان کشور فعالیت دارند که بیش از 15 هزار هنرجو را آموزش داده و این هنرجویان هم‌اکنون در بخش‌های مختلف سینما و مشاغل مرتبط فعالیت می‌کنند.

رئیس انجمن سینمای جوان قم عنوان کرد: برگزاری دوره‌های بلند‌ مدت آموزش فیلمسازی در چهار ترم 600 ساعته و آشنایی هنرجویان با 16 عنوان درسی عکاسی، فیلمنامه‌نویسی، تصویر برداری، تدوین، کارگردانی، نورپردازی و... از جمله برنامه‌های فرهنگی آموزشی انجمن سینمای جوان است.

بیطرفان از برگزاری دوره‌های آموزشی انیمیشن و مستند سازی از اواسط سال جاری خبر داد و گفت: این دوره آموزشی نوع دیگری از دوره‌های آموزشی تک درسی با رویکرد مشاغل سینمایی میان مدت بوده و در دفاتر انجمن سینمای جوان برگزار می‌شود.

وی اذعان کرد: استفاده از نظام آموزشی مدرن و یکپارچه، مناسب بودن میزان شهریه، وجود محیط سالم و مورد اعتماد خانواده‌ها، ‌اعطای گواهینامه معتبر بین‌المللی، پشتیبانی و حمایت و... از دیگر مزایای بارز برگزاری دوره‌های آموزشی انجمن سینمای جوان است.

رئیس انجمن سینمای جوان قم افزود: 11 نفر از فیلم‌سازان جوان قمی از دوره نخست آموزش فارغ‌التحصیل شده و موفق به شرکت در جشنواره فیلم اولی‌ها شدند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول