اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی پلیس راه استان آذربایجان‌شرقی:

54 دوربین در جاده‌های آذربایجان‌شرقی سرعت خودروها را رصد می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی پلیس راه استان آذربایجان‌شرقی گفت: سرعت خودروها با استفاده از 54 دستگاه دوربین سرعت‌سنج کنترل و مدیریت می‌شود.

54 دوربین در جاده‌های آذربایجان‌شرقی سرعت خودروها را رصد می‌کنند

حسن فرجی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: این دوربین‌ها در جاده‌ها و نقاط حادثه‌خیز استان مستقر و سرعت خودروها را برای داشتن سفری ایمن و مطمئن کنترل می‌کنند.

وی افزود: همچنین 130 تیم در قالب پلیس راه‌های آذربایجان‌شرقی برای سفر ایمن مسافران تابستانی تلاش خواهند کرد که از این تعداد اکیپ 110 تیم در قالب کنترل شبانه‌روزی و 20 اکیپ نامحسوس در محورهای اصلی به طور شبانه‌روز و برای ارائه خدمات ترافیکی، تامین و پوشش ترافیک راه‌ها در دو مرحله از سفرهای تابستانی در شهریور بر تمام جاده‌های استان اشرافیت داشته و خواهند داشت.

فرجی با اشاره به اقدامات مجموعه تحت مدیریتش برای سهل و آسان و ایمن کردن سفرهای هموطنان گفت: همکاری با رسانه برای اطلاع‌رسانی به مسافران، نصب بنرهای هشداردهنده در اول راه‌های روستایی، تکمیل نواقص سامانه تابلوهای جاده‌ای توسط راه و شهرسازی و ... از جمله اقدامات انجام شده برای تحقق این مهم بوده است.

فرجی اظهار کرد: کنترل محسوس، نظارت بر عملکرد رانندگان و کنترل مسائل روحی و روانی آنها از جمله اعتیاد، خواب‌آلودگی به خصوص رانندگان وسایل نقلیه عمومی، کنترل نامحسوس با حضور ماموران پلیس راه در وسایل نقلیه در قالب مسافر از فعالیت‌های متمرکز پلیس راه در کنار سایر فعالیت‌ها است.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول