اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

معاون جدید فرماندار گتوند معرفی شد

خبرگزاری فارس: با حضور مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری در شهرستان گتوند معاون جدید فرماندار در این شهرستان معرفی شد.

معاون جدید فرماندار گتوند معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، مدیر کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گتوند اظهار داشت: خدمت به مردم فرصتی است که به عنوان توفیق الهی به دست می‌آید و باید از آن به بهترین وجه ممکن استفاده کرد.

حمید قناعتی خاطر نشان کرد: فعالیت‌ها و کارهایی که دولت در شهرستان گتوند انجام داده است قابل تقدیر است و از این نظر باید از تعامل مردم و مسئولین گتوند در جهت پیشبرد پروژه‌ها قدردانی کرد.

این مسئول افزود: شهرستان گتوند توانمندی‌های زیادی دارد و به این دلیل باید در این راستا کوشید تا استعدادهای این شهرستان شکوفا و مسیر توسعه را سریع‌تر طی کند.

وی با اشاره به موقعیت شهرستان گتوند افزود: وجود انقلاب و پابرجا ماندن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون خون پاک شهیدان است و امام (ره) در سال‌های اولیه انقلاب با وجود تمام ترورها و مشکلاتی که وجود داشت و همزمان با آن جنگ تحمیلی ، با مدیریت خود و با همکاری و همیاری و رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردم این انقلاب را زنده نگه داشت.

قناعتی اذعان داشت: مردم در انتخابات سال گذشته مردانه پای امام (ره) ایستادند و مقام معظم رهبری را روسفید کردند و مردم شهرستان گتوند نیز با تقدیم بیش از 300 شهید ولایت مداری خود را اثبات کرده‌اند و از این حیث باید به خود ببالند.

در این مراسم از تلاش‌های عباس نوری به عنوان معاون فرماندار گتوند تقدیر شد و ناصر نوری‌خواه به عنوان معاون جدید فرماندار گتوند منصوب شد.

انتهای پیام/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول