اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند:

انتظار مجاب شدن هیئت مدیره برای تیم‌داری در والیبال را داریم

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند گفت: با توجه به درخواست‌های زیادی که از سوی جامعه والیبال ارائه شده، امیدواریم که بتوانیم هیئت مدیره را برای ادامه فعالیت در رشته والیبال مجاب کنیم.

انتظار مجاب شدن هیئت مدیره برای تیم‌داری در والیبال را داریم

محمدحسین عراقی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: قرار بود هفته گذشته جلسه هیئت مدیره باشگاه گیتی‌پسند برگزار شده و در مورد وضعیت نهایی تیم‌داری در رشته والیبال آقایان و بانوان تصمیم‌گیری شود که به دلیل مسافرت برخی از اعضای هیئت مدیره این اتفاق رخ نداد.

وی با اشاره به جلسه فردا شب هیئت مدیره باشگاه بیان داشت: طی چند روز گذشته درخواست‌هایی از سوی هیئت والیبال استان اصفهان برای ادامه فعالیت در رشته والیبال مطرح شده و نمایندگانی از سوی جامعه والیبال اصفهان نیز با مدیرعامل باشگاه دیدار و گفت‌وگو کرده‌اند.

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند افزود: عدم حمایت مسئولان ورزشی استان از تیم والیبال گیتی‌پسند موجب شده تا هیئت مدیره باشگاه تمایلی برای تیم‌داری در رشته والیبال نداشته باشند.

وی افزود: زمانی که از عدم حمایت صحبت می‌کنیم، منظور ما حمایت مالی نیست و توقع داشتیم که حمایت‌های بیشتری از این تیم صورت بگیرد.

به گزارش فارس، مهلت ارسال مدارک تیم‌های متقاضی شرکت در لیگ برتر والیبال روز 15 شهریورماه به پایان می‌رسد اما هنوز باشگاه گیتی‌پسند مدارک خود را به فدراسیون ارائه نکرده است.

تیم والیبال گیتی‌پسند فصل گذشته برای نخستین بار در لیگ برتر والیبال حضور یافت تا این رشته پس از چهار سال بار دیگر در استان اصفهان نماینده لیگ برتری پیدا کند اما در فاصله چند روز باقی مانده تا پایان زمان تعیین شده از سوی فدراسیون والیبال، هنوز باشگاه اصفهانی برای ادامه فعالیت در این رشته اعلام موافقت نکرده است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول