اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آزادگان فرهنگی استان قم تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در مراسمی از رشادت‌ها و ایثارگری‌های آزادگان فرهنگی استان قم تجلیل به عمل آمد.

آزادگان فرهنگی استان قم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در مراسمی که پیش از ظهر امروز با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، رئیس اداره شاهد و ایثار گران اداره کل آموزش و پرورش استان قم و مدیران نواحی مختلف آموزش و پرورش برگزار شد، از آزادگان فرهنگی استان قم تجلیل به عمل آمد.

محمدکاظم پورامینی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در این مراسم حضور فعال آزادگان در آموزش و پرورش را بسیار مهم و ضروری عنوان کرد و گفت: اینکه در میان مربیان، مدیران و کارکنان آموزش و پرورش افرادی هستند که در زمینه پیروزی اسلام سال‌ها با مستکبران مبارزه کرده و به خواست خداوند سال‌های سال هم در اسارت دشمن بودند، یک افتخار بزرگ به حساب می‌آید.

وی اضافه کرد: طبیعتا تاثیری که دانش‌آموزان ما از شما بزرگواران می‌گیرند، بسیار بالا خواهد بود، چون شما خودتان نمونه و الگویی از یک آزادمرد هستید.

حیدر رستمی رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این مراسم در ارتباط با فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در آموزش و پرورش استان قم گفت: از آنجا که مهم‌ترین مروجین فرهنگ ایثار در جامعه آزادگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس هستند، از این عزیزان درخواست شده که به صورت مکتوب و ویدیویی اقدام به بیان خاطرات خود کرده و ما سعی در جمع‌آوری این خاطرات و تدوین آنها به صورت مجموعه‌ای کامل و جامع داریم.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین نرمی ساعی از آزادگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، به بیان خاطره گویی در ارتباط با اسارت وزیر نفت وقت، شهید تندگویان پرداخت.

اهدای لوح تقدیر و تقدیر از آزادگان از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول