اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مرکز آموزش جهاد دانشگاهی اردبیل خبر داد

پذیرش دانشجو بدون کنکور در اردبیل

خبرگزاری فارس: سرپرست مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شعبه اردبیل گفت: در مرکز علمی جهاد دانشگاهی اردبیل پذیرش دانشجو بدون کنکور و به شیوه ترمی و پودمانی انجام می‌گیرد.

پذیرش دانشجو بدون کنکور در اردبیل

سلیم پناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با هدف افزایش دانش فنی علاقمندان و گسترش علوم کاربردی این مرکز بدون کنکور اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند.

وی گفت: برای سال تحصیلی آینده این مرکز به شیوه پودمانی در رشته‌های کاردانی فنی برنامه‌سازی کامپیوتر و کاردانی فنی شبکه‌های کامپیوتری دانشجو می‌پذیرد.

این مسئول ابراز داشت: به شیوه ترمی نیز در رشته‌های حسابداری دولتی و فناوری اطلاعات و ارتباطات در مقطع کاردانی دانشجو پذیرش خواهیم کرد که فعالیت‌های این مرکز زیر نظر دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد اردبیل است.

پناهی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند دفترچه‌های ثبت‌نام را از تاریخ 13 شهریور ماه از باجه‌های پستی سراسر استان اردبیل دریافت کنند و یا اطلاعات مورد نیاز را از طریق این مرکز دریافت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت این مرکز ابراز داشت: در حال حاضر مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی اردبیل 314 نفر دانشجو در پنج رشته دارد که در سال تحصیلی جدید تعداد رشته‌ها به هفت مورد ارتقا یافته است.

این مسئول افزود: مهندسی تکنولوژی فناوری اطلاعات در مقطع کارشناسی پودمانی و رشته‌های کاردانی گرافیک، کاردانی حسابداری دولتی به شیوه ترمی و کاردانی فناوری اطلاعات و ارتباطات، کاردانی نرم افزار و کامپیوتر نیز به شیوه پودمانی رشته‌های این مرکز را شامل می‌شود.

سرپرست مرکز آموزش جهاد دانشگاهی اردبیل در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس اظهار داشت: این مرکز با افزودن رشته‌های کاردانی فناوری اطلاعات و ارتباطات به شیوه ترمی تعداد رشته‌های خود را به شش رشته رسانده است تا بتواند خدمات آموزشی خود را به تعداد بیشتری از دانشجویان ارائه کند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول