اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرداد‌ماه امسال صورت گرفت

تردد بیش از یک‌ میلیون وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: بیش از یک‌میلیون و 794 هزار و 274 دستگاه خودرو در مرداد‌ماه امسال در محورهای مواصلاتی اصلی استان تردد داشته‌اند.

تردد بیش از یک‌ میلیون وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی، آمار دریافتی از تردد شمارهای برخط نصب شده در 13 محور اصلی استان حاکی از آن است که طی مرداد‌ماه سال جاری در مجموع یک‌ میلیون و 794 هزار و 274 دستگاه خودرو تردد داشته‌اند.

همچنین از این تعداد سهم خودروهای سنگین 451 هزار و 374 دستگاه و به طور میانگین 25 درصد و تعداد یک‌میلیون و 342 هزار و 900 دستگاه سواری معادل 75 درصد از کل تردد در محورهای استان بوده است.

آمار ثبت شده توسط شعبه استانی مرکز مدیریت راه‌ها‌ی کشور در بیرجند نشان می‌دهد میزان تردد در محورهای مواصلاتی استان چهار درصد نسبت به ماه قبل کاهش داشته است.

میانگین سرعت تردد ثبت شده در محورهای استان در مردادماه 80 کیلومتر بر ساعت بوده است.

محور بیرجند - مود (سربیشه) در مرداد‌ماه بیشترین میزان تردد را با مقدار میانگین 310 وسیله نقلیه در ساعت به خود اختصاص داده است و کمترین میزان تردد در محورهای استان نیز مربوط به محور سربیشه – درح با میانگین 35 وسیله نقلیه در ساعت بوده است.

بیشترین میزان تردد در محورهای مواصلاتی استان در روز چهارشنبه 19 مردادماه با 83 هزار و 739 دستگاه و نیز کمترین میزان تردد در روز دوشنبه دو مردادماه با 43 هزار و 948 دستگاه بوده است.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول