اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم خبر داد

ورود 100 دستگاه مینی‌بوس به ناوگان حمل و نقل قم

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از وارد شدن 100 دستگاه مینی‌بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قم خبر داد.

ورود 100 دستگاه مینی‌بوس به ناوگان حمل و نقل قم

سعید امراللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت‌های سازمان اتوبوسرانی برای تسهیل حمل و نقل در شهر قم اظهار کرد: خیابان‌های شهر قم هنوز بافت سنتی داشته و از آنجایی که این خیابان‌ها و معابر کفاف جمعیت فعلی را نمی‌دهد، تردد در بسیاری از مسیرها دشوار است.

وی ادامه داد: در این راستا سازمان اتوبوسرانی تصمیم گرفته مینی‌بوس را به جمع وسایل نقلیه عمومی شهر قم اضافه کند.

رئیس سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم عنوان داشت: با توجه به وضعیت کنونی معابر در استان قم مینی‌بوس می‌تواند یک وسیله بسیار مفید برای جابه‌جا کردن شهروندان به کار گرفته شود و در بسیاری از مسیرها که امکان تردد اتوبوس نیست، با این وسیله می‌توان مسافران را به مقصد رساند.

وی گفت: در حال حاضر 18 مسیر در داخل شهر برای تردد مینی‌بوس‌ها طراحی شده و هشت مسیر برون‌شهری نیز به این مسیرها اضافه خواهد شد.

امراللهی اضافه کرد: 100 دستگاه مینی‌بوس خریداری شده برای این منظور ظرف هفته‌های آتی به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این مینی‌بوس‌ها به ترتیب اولویت به مسیرها وارد می‌شوند بیان داشت: اضافه شدن این ظرفیت جدید نوید خوبی برای ارائه خدمات بهتر به مردم است.

رئیس سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با اشاره به دیگر برنامه‌های سازمان اتوبوسرانی خاطر نشان کرد: این سازمان تلاش کرده تا با جایگزین کردن ایستگاه‌های VIP با ایستگاه‌های عادی در راستای تأمین رفاه مردم گام بردارد.

وی گفت: این ایستگاه‌ها با اطلاع‌رسانی به مسافران و ایجاد فضای مطلوب برای انتظار مردم، می‌تواند رضایت مسافران اتوبوس‌ها را جلب کند.

امراللهی بیان داشت: نخستین ایستگاه از این سری ایستگاه‌ها، در میدان مطهری راه‌اندازی خواهد شد و پس از آن به تدریج در دیگر نقاط شهر شاهد بهره‌برداری از این ایستگاه‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول