اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای چهارمین‌بار

گواهینامه زیست محیطی ایزو 14001 به جنوب تهران رسید

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 با اشاره به موفقیت‌های این منطقه گفت: شهرداری این منطقه برای چهارمین‌بار متوالی موفق به کسب گواهینامه استاندارد زیست محیطی ایزو 14001 شده است.

گواهینامه زیست محیطی ایزو 14001 به جنوب تهران رسید

عظیم بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران گفت: شهرداری این منطقه برای چهارمین‌بار متوالی موفق به کسب گواهینامه استاندارد زیست محیطی ایزو 14001 شده است.

شهردار منطقه 20 با اشاره به این مطلب افزود: با ممیزی کارشناسان و ارزیابان محیط زیست، روند استقرار نظام مدیریت زیست محیطی شهرداری منطقه 20 مثبت ارزیابی شد و این منطقه برای چهارمین‌بار متوالی موفق به کسب گواهینامه استاندارد زیست محیطی ایزو 14001 شد و این درحالی است که رعایت شاخصه‌های بین‌المللی زیست محیطی تاثیر بسزایی در شکل‌گیری مدیریت یکپارچه شهری دارد.

وی در ادامه بر مشارکت شهروندان در تمام عرصه‌های مدیریت شهری تاکید کرد و اظهار داشت: فعالیت‌ حوزه‌های مختلف اجرایی شهرداری با محوریت آموزش شهروندی و با هدف تبدیل هر شهروند به یک شهردار محلی، برنامه‌ریزی شده و در سطح محلات در حال اجراست.

بابایی با اشاره به اینکه استفاده از دانش و علم روز موجب خدمات بهینه به شهروندان می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به رویکرد شهرداری تهران مبنی بر تبدیل از یک سازمان خدماتی به نهاد اجتماعی، فعالیت حوزه‌های حمل و نقل ترافیک، خدمات شهری، اجتماعی و فنی عمرانی این منطقه به نحوی برنامه‌ریزی شده است که تمام طبقات شهروندی را شامل می‌شود.

ممیزی زیست محیطی نواحی هفت‌گانه، ادارات و واحدهای تابعه شهرداری منطقه 20 طی دو روز به همت اداره محیط زیست این منطقه انجام شد که آشنایی و تسلط کارکنان و نمایندگان کمیته راهبردی محیط زیست به استانداردهای زیست محیطی، استفاده مجدد از بنرهای استعمال شده، جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی به مسکونی و رعایت استانداردهای لازم در کارگاه بازیافت این منطقه از جمله نقاط مثبت ارزیابی به عمل آمده توسط کارشناسان و ارزیابان محیط زیست اعلام شد.

نتیجه مثبت ارزیابی و اعلام کسب گواهینامه استاندارد زیست محیطی شهرداری منطقه 20 طی جلسه‌ای که با حضور شهردار منطقه، قائم مقام، معاونان، شهرداران نواحی و نمایندگان کمیته راهبردی محیط زیست شهرداری منطقه 20، سرممیز شرکت tuv inter cert و نماینده ستاد محیط زیست شهرداری تهران برگزار شد، مطرح شد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول