اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی شرکت برق منطقه‌ای هرمزگان:

خطوط پست 63 کیلو‌ولت میناب خطر زیست محیطی ندارد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی شرکت برق منطقه‌ای هرمزگان گفت: دکل‌های خطوط پست 63 کیلو‌ولت در میناب هیچ خطر زیست محیطی برای مردم ندارد.

خطوط پست 63 کیلو‌ولت میناب خطر زیست محیطی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، جلیل صحراگرد صبح امروز در حاشیه بهره‌برداری از خط 230 کیلو‌ولت برق میناب به سیریک در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پست 63 کیلو‌ولت نیاز شهرستان میناب در زمینه تامین برق مورد نیاز را فراهم می‌کند، اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح و سرمایه‌گذاری در این خصوص برطرف کردن مشکلات مردم است.

وی افزود: وجود دکل‌های ویژه و مورد نیاز این طرح هیچ خطری برای سلامتی مردم منطقه ندارد.

معاون برنامه‌ریزی شرکت برق منطقه‌ای هرمزگان با اشاره به وجود این دکل‌ها در برخی از شهرستان‌های کشور گفت: در طرح‌های برق منطقه‌ای مسائل زیست محیطی و سلامتی مردم از مهم‌ترین اولویت‌هاست که به هیچ وجه آنها را به مخاطره نمی‌اندازیم.

وی افزود: با اجرای این پروژه و رساندن انرژی به پست مدنظر مسکن مهر، برق واحدها و مراکز تجاری، صنعتی و تولیدی تامین می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی شرکت برق منطقه‌ای هرمزگان هدف کلی از اجرای این پروژه را توسعه شبکه برق شهرستان میناب در تمام حوزه‌ها عنوان کرد و ادامه داد: طی رایزنی‌های صورت گرفته با مسئولان مربوطه و فرماندار میناب مقرر شده عملیات اجرایی آن آغاز شود.

صحراگرد اظهار داشت: با توجه به اجرای فنداسیون این طرح، هر گونه تاخیر و عقب‌افتادگی در روند آن موجب هزینه و اعتبار بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه هر گونه ممانعت و جلوگیری از ناحیه هر فرد و گروه در اجرای این پروژه از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌شود، افزود: مردم اطمینان داشته باشند هیچ مشکل و خطر زیست محیطی متوجه سلامتی آنان نمی‌شود.

صحراگرد با بیان اینکه اجرای این خط و پست در این پروژه بیش از 10 میلیارد تومان هزینه در بر دارد، افزود: رسانه‌ها و مسئولان باید با اطلاع‌رسانی مناسب نگرانی مردم را در این خصوص برطرف کنند.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول