اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان:

بستر‌های راه‌اندازی دانشکده زیست‌محیطی در اصفهان فراهم است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در حال حاضر بستر‌های راه‌اندازی دانشکده زیست‌محیطی در اصفهان فراهم شده و زمینه‌سازی برای راه‌اندازی این دانشکده در استان وجود دارد.

بستر‌های راه‌اندازی دانشکده زیست‌محیطی در اصفهان فراهم است

منصور شیشه‌فروش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به توانمندی‌های اصفهان در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و سایر موارد، اظهار داشت: کلان‌شهر اصفهان با توجه به اینکه از وجود مشکلات زیست‌محیطی هم‌چون خشک‌سالی، آلودگی‌ها و گرد و غبار نیازمند وجود پیوند میان صنعت و دانشگاه است.

وی با بیان اینکه شرایط زیست‌محیطی حاکم بر استان احداث و راه‌اندازی دانشکده فناوری زیست‌محیطی را اقتضا می‌کند، اضافه کرد: احداث و راه‌اندازی دانشکده فناوری زیست‌محیطی در استان اصفهان در زمان سفر محمود محمدی‌زاده به ‌عنوان رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به اصفهان تصویب شده است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه سفر محمدی‌زاده به اصفهان در راستای وضعیت آلودگی هوای استان بود، تصریح کرد: البته پیشنهاد راه‌اندازی این دانشکده از سوی استانداری ارائه شده بود که با موافقت رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور نیز مقرر شده که اصفهان از وجود چنین دانشکده‌ای برخوردار شود.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر نیز زمینه‌سازی برای راه‌اندازی دانشکده فناوری زیست‌محیطی در استان اصفهان انجام شده است، ادامه داد: البته در دوازدهمین همایش خشک‌سالی نیز احداث و راه‌اندازی این دانشکده مورد تأکید جدی حاضران در جلسه و به ویژه NGO‌های فعال در استان قرار گرفت.

شیشه‌فروش در پاسخ به این سئوال که این دانشکده از بودجه‌های ملی احداث می‌شود و یا از بودجه‌های استانی، تاکید کرد: از جزئیات احداث و راه‌اندازی این دانشکده اطلاعی ندارم اما به احتمال قوی دانشکده فناوری زیست‌محیطی به صورت مشارکتی و با حمایت‌های مسئولان استانی و کشوری در استان راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول