اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی:

جایگاه‌های سی‌ان‌جی در آذربایجان‌شرقی به دلایل نامعلوم خاک می‌خورند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی گفت: 15 جایگاه سی‌ان‌جی در استان غیرفعال بوده که دلیل استفاده نشدن آنها نیز مشخص نیست.

جایگاه‌های سی‌ان‌جی در آذربایجان‌شرقی به دلایل نامعلوم خاک می‌خورند

ولی‌الله دینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: از 41 جایگاه سی‌ان‌جی به بهره‌برداری رسیده در تبریز 34 جایگاه فعال است.

وی افزود: به تمام جایگاه‌های بهره‌برداری شده عملیات گازرسانی صورت گرفته ولی اینکه چرا مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، جای سئوال دارد.

دینی اضافه کرد: تعهد شرکت گاز برای گازرسانی به جایگاه‌های سی‌ان‌جی در تبریز 46 مورد است که از این تعداد در 41 جایگاه این تعهد انجام گرفته و پنج جایگاه نیز در حال احداث است.

وی با بیان اینکه از 141 جایگاه سی‌ان‌جی در استان، 126 جایگاه فعال و بقیه غیرفعال هستند، افزود: شرکت گاز به تمام 141 جایگاه مورد بهره‌برداری شده گازرسانی کرده و تعطیلی آنها مربوط به شرکت گاز نیست.

دینی اضافه کرد: تنها موردی که می‌تواند تعطیلی جایگاه‌های مربوط به شرکت گاز باشد وجود بدهی جایگاه است که آن هم بعد از طی مراحل خاص و با تایید کارگروه مدیریت عمرانی استانداری صورت می‌گیرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه شرکت گاز استان برای گازرسانی به جایگاه‌های سی‌ان‌جی در تمام نقاط آذربایجان‌شرقی آمادگی دارد، گفت: شرکت گاز از نظر فنی نیز هیچ گونه مشکلی برای گاز‌رسانی به جایگاه‌های تغذیه سوخت سی‌ان‌جی خودروها ندارد.

عضو هیئت مدیره شرکت گاز آذربایجان‌شرقی کل تعهد شرکت گاز برای تامین خوراک جایگاه‌های سی‌ان‌جی در استان را 150 جایگاه اعلام کرد و گفت: از این تعداد 9 جایگاه در حال احداث و تجهیز است.

به گزارش فارس، نارضایتی مصرف‌کنندگان از جایگاه‌های عرضه‌کننده گاز سی‌ان‌جی در شهر تبریز که عمدتا خودروها هستند، روزبه روز افزایش می‌یابد.

غیر فعال بودن جایگاه گاز سی‌ان‌جی عرضه سوخت به خودروها و در نتیجه وجود صف‌های طولانی در جایگاه‌هایی که خدمات ارائه می‌دهند به نظر می‌رسد به دلیل مشکلات ناشی از خرابی و عدم توانایی تعمیر آنها حداقل در داخل استان باشد معضل چندین ساله این بخش در استان است که در تبریز قابل لمس‌تر از سایر شهرهای آذربایجان‌شرقی است.

عدم استفاده از حداکثر ظرفیت جایگاه‌ها، عدم مدیریت صحیح آنها و خرابی پمپ‌های گاز علت‌های اصلی در ایجاد صف‌های طولانی سی‌ان‌جی و در نهایت نارضایتی مردم است.

رانندگان که در صف‌های چند صد متری جایگاه سی‌ان‌جی در تبریز منتظر گذر زمان و رسیدن نوبت سوخت‌گیری هستند، معتقد هستند همیشه نیمی از پمپ‌های گاز سی‌ان‌جی در جایگاه‌های سوخت به طور مرتب خراب است و این موضوع باعث ایجاد صف‌های طولانی در خیابان‌ها و مقابل جایگاه‌های سی‌ان‌جی می‌شود.

انتهای پیام/ل10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول