اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وقت مردم در صف‌های سی‌ان‌جی می‌سوزد

غیر فعال بودن 15 جایگاه سی‌ان‌جی در آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی از غیرفعال بودن 15 جایگاه سی‌ان‌جی در استان خبر داد.

غیر فعال بودن 15 جایگاه سی‌ان‌جی در آذربایجان‌شرقی

ولی‌الله دینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: از 141 جایگاه  سی‌ان‌جی در استان 126 جایگاه فعال و بقیه غیرفعال هستند.

وی افزود: شرکت گاز به تمام 141 جایگاه مورد بهره‌برداری شده گازرسانی کرده ولی دلیل تعطیلی آنها مربوط به بخش گاز نیست و تعطیلی جایگاه‌های سی‌ان‌جی به هیچ عنوان مربوط به شرکت گاز نیست.

دینی اضافه کرد: تنها موردی که می‌توان تعطیلی جایگاه‌های مربوط به شرکت گاز باشد وجود بدهی جایگاه است که آن هم بعد از طی مراحل خاص و با تایید کارگروه مدیریت عمرانی استانداری صورت می‌گیرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه شرکت گاز استان برای گازرسانی به جایگاه‌های سی‌ان‌جی در تمام نقاط آذربایجان‌شرقی آمادگی دارد، گفت: شرکت گاز از نظر فنی نیز هیچ گونه مشکلی برای گازرسانی به جایگاه‌های تغذیه سوخت سی‌ان‌جی خودروها ندارد.

عضو هیئت مدیره شرکت گاز آذربایجان‌شرقی کل تعهد شرکت گاز برای تامین خوراک جایگاه‌های سی‌ان‌جی در استان را 150 جایگاه اعلام کرد و گفت: از این تعداد 9 جایگاه در حال احداث و تجهیز  است. 

توجه به گسترش خودروهای گازسوز در سراسر کشور و به دنبال آن در شهر تبریز، توسعه جایگاه‌های سوخت سی‌ان‌جی با روند گازسوز شدن خودروها همسو نبود و از این‌رو مدت‌ها است شهروندان تبریزی با مشکل کمبود جایگاه سی‌ان‌جی و خرابی پمپ‌‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند و همواره صف‌های طویلی در اغلب جایگاه‌های سطح استان تشکیل می‌شود.

* وقت مردم آذربایجان‌شرقی در صف‌های سی‌ان‌جی می‌سوزد

گزارش فارس حاکی است، روند توسعه جایگاه‌های سی‌ان‌جی همسو و هم‌ردیف با تولید خودروهای گازسوز نبود و این امر موجب به وجود آمدن صف‌های طولانی برای سوخت‌گیری شد.

اما مسئله مهم‌تر خراب بودن نیمی از پمپ‌های جایگاه‌های سی‌ان‌جی است که موجب طولانی‌تر شدن صف‌های این جایگاه‌ها می‌شود.

عدم استفاده از حداکثر ظرفیت جایگاه‌ها، عدم مدیریت صحیح آنها و خرابی پمپ‌های گاز علت‌های اصلی در ایجاد صف‌های طولانی سی‌ان‌جی و در نهایت نارضایتی مردم است.

رانندگان که در صف‌های چند صد متری جایگاه سی‌ان‌جی در تبریز منتظر گذر زمان و رسیدن نوبت سوخت‌گیری هستند، معتقد هستند همیشه نیمی از پمپ‌های گاز سی‌ان‌جی در جایگاه‌های سوخت به طور مرتب خراب است و این موضوع باعث ایجاد صف‌های طولانی در خیابان‌ها و مقابل جایگاه‌های سی‌ان‌جی می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول