اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تبریز:

دلایل تعطیلی جایگاه‌های سی‌ان‌جی مشخص نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار تبریز گفت: مشخص نیست که با وجود امکانات و توانایی در تبریز چرا دلایلی مانند خراب یا نبود قطعه باعث تعطیلی جایگاه‌ها و در نتیجه ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت سوخت سی‌ان‌جی می‌شود.

دلایل تعطیلی جایگاه‌های سی‌ان‌جی مشخص نیست

محمود چمنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: کارخانه کمپرسورسازی توانایی و قابلیت فنی در برای تعمیر و ارائه خدمات به جایگاه‌های سی‌ان‌جی را دارد.

وی افزود: با توجه به وجود چنین امکاناتی در خود استان استفاده از خدمات و نیروهای شرکت‌های خارج از استان از جمله تهران توسط جایگاه‌داران هیچ‌گونه توجیهی ندارد.

فرماندار تبریز با اشاره به تعطیلی جایگاه‌های سی‌ان‌جی موجود در استان و تبریز به دلایلی نظیر خرابی و یا نبود قطعات گفت: مشخص نیست که با وجود امکانات و توانایی در خود تبریز چرا دلایلی مانند خرابی و یا نبود قطعه باعث تعطیلی جایگاه‌ها و در نتیجه ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت سوخت سی‌ان‌جی می‌شود.

چمنی، از جایگاه‌داران نیز برای استفاده از شرکت‌های خارج از استان برای رفع این مشکل ابراز گله‌مندی کرد و گفت:   متخصصان مجرب در خود استان می‌توانند خدمات مشابه را در کمترین زمان در اختیار متقاضیان قرار دهند.

وی تاکید کرد: چرا باید برای دریافت این خدمات نه تنها جایگاه‌دار چند روز منتظر بماند بلکه مردم نیز تاوان این امر را با معطلی در صف‌های طولانی جایگاه‌های عرضه سوخت سی‌ان‌جی بپردازند.

فرماندار تبریز از برگزاری جلسه‌ای برای توجیه جایگاه‌داران و دادن آگاهی به آنان برای استفاده از توان فنی کارخانه کمپرسورسازی خبر داد.

وی تصریح کرد: کاهش این بخش از مشکلات جایگاه‌ها نیازمند همسویی و همراهی دو طرف را می‌طلبد تا با توافق و قراردادی عادلانه نه تنها مشکل دریافت خدمات فنی جایگاه‌داران که گاهی روزها طول می‌کشد حل شود بلکه بخش فنی نیز بتواند قابلیت و توانایی خود را در زمینه حل یکی از مشکلات اساسی مردم تبریز در بحث دریافت سوخت سی‌ان‌جی به کار گیرد.

چمنی ضمن تاکید بر اینکه تکنولوژی جایگاه‌های سوخت عمدتاً از چهار کشور خارجی وارد شده، گفت: تعدادی از این تکنولوژی‌ها ضعیف بوده و با توجه به نو بودن تکنولوژی این امر در دنیا هنوز به صورت عملی آزمایش و جوابگوی نیازها نیست حتی برای دریافت کوچک‌ترین قطعه مورد نیاز این تکنولوژی باید مدت‌ها معطل ماند.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول