اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ دسته 2 فوتسال کشور

افزون‌پلاست کاشان قهرمان شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال افزون‌پلاست کاشان با پیروزی بر آپتک کرج ضمن بر پا کردن جشن قهرمانی در کاشان به لیگ دسته یک فوتسال کشور نیز صعود کرد.

افزون‌پلاست کاشان قهرمان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، دیدار دو تیم فوتسال افزون‌پلاست کاشان و آپتک کرج از هفته نوزدهم رقابت‌های فوتسال لیگ دسته دو فوتسال کشور که جمعه‌شب به قضاوت آرمان قنبرزاده، مهدی صفایی، سید مرتضی اعلائی و بهروز رحیمی در سالن بدون تماشاگر تختی برگزار شد، در پایان با پیروزی 4 بر 3 تیم افزون‌پلاست کاشان به پایان رسید.

تیم فوتسال افزون‌پلاست کاشان که در هفته گذشته با پیروزی بر تیم فوتسال شوپی ملارد صعود خود را به لیگ دسته یک فوتسال کشور مسجل کرده بود در هفته نوزدهم این رقابت‌ها با پیروزی بر تیم آپتک کرج با هفت امتیاز اختلاف با تیم دوم جدول یعنی تیم مقاومت البرز در دو هفته به پایان این بازی‌ها در کاشان جشن قهرمانی و صعود به لیگ دسته یک را با هم برگزار کرد.

تیم افزون‌پلاست کاشان در دو هفته به پایان رقابت‌های لیگ دسته دو فوتسال کشور در حالی جشن قهرمانی را برگزار کرد که سالن تختی کاشان به دلیل محرومیت تماشاگران خالی از تماشاگر بود.

تیم افزون‌پلاست کاشان در این دیدار در حالی به رختکن رفت که نتیجه نیمه اول را 2 بر یک به حریف واگذار کرده بود و مرتضی زیدآبادی تک گل نماینده کاشان را در نیمه اول به ثمر رسانید.

تیم افزون‌پلاست کاشان در نیمه دوم بازی بهتری ارائه کرد و موفق شد توسط بازیکنانش مسعود حداد، عمران سرانجام و علی تسلیمیان سه بار دیگر دروازه حریف کرجی خود را باز کند و در نهایت این دیدار را با پیروزی 4 بر 3 به پایان برساند تا نماینده کاشان ضمن کسب عنوان قهرمانی گروه خود به رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال کشور نیز صعود کند.

تیم افزون‌پلاست کاشان هفته آینده در هفته بیستم این رقابت‌ها در یک دیدار حساس برای مقاومت و یک دیدار تشریفاتی برای افزون‌پلاست در کرج به مصاف تیم دوم جدول مقاومت البرز می‌رود. این تیم کاشانی در هفته آخر این رقابت‌ها نیز در کاشان از تیم سالکو شاهرود پذیرایی می‌‌کند.

تیم افزون‌پلاست کاشان با نفراتی مانند محمد هاشمی‌خواه، مسعود حداد، عمران سرانجام، محمدحسین منصوری نیک، محمد مرتضی زیدآبادی، سعید کشانی، علی تسلیمیان، میثم ناصری، امیر مولایی، حامد جعفریان، داود حمیدی و ابوالفضل کریمی در این دیدار به میدان آمده بود که در نهایت توانست با سرمربی‌گری سعید محمودی، مربی‌گری اردشیر یزدان‌پناه و مسلم دیگبری و نیز سرپرستی داود عامری بر حریف خود غلبه کند.

مسابقات لیگ دسته دو فوتسال کشور با حضور 24 تیم در دو گروه 12 تیمی شمال و جنوب برگزار می‌شود.

در گروه شمال 12 تیم افزون‌پلاست کاشان، سالکو شاهرود، شهدای جلین گرگان، سایپا اردبیل، باروبن قزوین، شهرداری نکاح، بیمه حدیث قزوین، هیئت همدان، میلاد تنکابن، قارچ ملارد، آپتک کرج و مقاومت البرز حضور دارند، که رقابت‌های خود را به صورت رفت و برگشت برگزار می‌کنند.

در گروه جنوب این رقابت‌ها  نیز 12 تیم همیاری اراک، کیان اصفهان، جام‌جم یزد، نماینده چهارمحال و بختیاری، پولاد گسترش بروجرد، بنیاد هرمزگان، جهان‌اسپرت سیرجان، سجاد زابل، دایتی شیراز، برق شیراز و گیتی‌پسند اصفهان حضور دارند که رقابت‌های خود را به صورت رفت و برگشت برگزار می‌کنند.

در پایان دور مقدماتی از هر گروه دو تیم به مرحله پلی‌آف مسابقات صعود کرده و  برای کسب جواز حضور در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال کشور به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/ن10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول