اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یازدهمین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی کشور/

نوشهر نایب قهرمان مسابقات هندبال ساحلی کشور شد

خبرگزاری فارس: یازدهمین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی کشور به پایان رسید که تیم هندبال رویال سفر نوشهر نایب قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد.

نوشهر نایب قهرمان مسابقات هندبال ساحلی کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی کشور عصر امروز به پایان رسید که تیم هندبال رویال سفر نوشهر نایب قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد.

رئیس هیئت هندبال استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرکز استان بیان داشت: یازدهمین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی کشور از سه‌شنبه هفته جاری در بندر کیاشهر آستانه اشرفیه گیلان برگزار شد که شامگاه امروز با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

وی با اعلام اینکه 15 تیم برتر از استان‌های مختلف کشور در این رقابت‌ها حضور داشتند، گفت: براساس سهمیه‌بندی فدراسیون هندبال مازندران در این دوره از مسابقات دو نماینده داشت.

ابراهیم‌زاده با بیان اینکه هیئت هندبال نور و رویال سفر نوشهر نمایندگان مازندران در یازدهمین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی کشور بودند، تصریح کرد: مسابقات در سه گروه پنج تیمی دنبال شد که با پایان دور نخست تیم‌های دولت آباد اصفهان، رویال سفر نوشهر و هیئت هندبال نور در یک گروه قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های اصفهان و نوشهر از گروه یک مرحله دوم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند، ابراز داشت: صبح امروز در دیدارهای نیمه نهایی رویال صفر نوشهر با نتیجه دو بر یک تیم میزبان شهرداری کیاشهر گیلان را شکست داد و در دیگر دیدار نیز نماینده اصفهان با نتیجه دو بر صفر حریف خود را مغلوب کرد تا تیم‌های نوشهر و اصفهان در فینال با یکدیگر روبه‌رو شوند.

رئیس هیئت هندبال مازندران در مورد دیدار نهایی خاطرنشان کرد: در دیدار فینال نماینده مازندران در پنالتی‌کشی مغلوب رقیب اصفهانی خود شد و توانست با قرار گرفتن در مکان دوم به عنوان نائب قهرمان این رقابت‌ها لقب گیرد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول