اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی:

خبرگزاری فارس در جلب اعتماد مردم موفق بوده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: این خبرگزاری در کشور بسیار تأثیرگذار و نسبت به جلب اعتماد افکار عمومی موفق بوده است.

خبرگزاری فارس در جلب اعتماد مردم موفق بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام حسن هنرمند امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در اراک افزود: این خبرگزاری با رویکرد و منش مناسب خود توانسته است به نحو شایسته‌ای اخبار و رویدادهای حوزه ایثار و شهادت را به مردم اطلاع‌رسانی کند و با این اقدام خود، اثرگذاری بالایی در جامعه داشته باشد.

وی با قدردانی از تلاش کارکنان این رسانه اضافه کرد: خبرگزاری فارس حقا و انصافا به عنوان یکی از پیشروترین رسانه‌های استان و کشور در حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران موفق شده است با برقراری تعامل مناسب و سازنده با مدیران این بنیاد، برنامه‌ها، اهداف و رویکردهای خود را به جامعه وسیع شاهد، ایثارگر و آزاده منتقل کند و بخش مهمی از موفقیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در اجرای برنامه‌های خود مرهون تلاش‌های این رسانه است.

هنرمند در ادامه بر ضرورت توجه رسانه‌ها به موضوع خانواده‌های شاهد و ایثارگر و جانبازان تاکید کرد و گفت: استان مرکزی به منظور پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی بیش از 6 هزار شهید، 15 هزار جانباز و یک هزار و 800 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که در میان خانواده‌های آنان نوابغ و افرادی فرهیخته و عالم وجود دارند که رسانه‌ها می‌توانند با گفت‌وگو با این افراد و خانواده‌ها، بیش از گذشته نسبت به ترویج فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت در جامعه اقدام کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با اشاره به اینکه رسیدگی و سرکشی به وضعیت خانواده‌های شاهد و ایثارگر و جانبازان یکی از افتخارات مسئولان این بنیاد است افزود: در شش ماهه گذشته بالغ بر هشت هزار مورد بازدید از خانواده‌های تحت پوشش این بنیاد صورت گرفته است که در اغلب این بازدیدها خانواده‌های شاهد و ایثارگر به عنوان مهمترین آرزوی خود سلامتی برای رهبری انقلاب و استمرار و دوام نظام جمهوری اسلامی را از خداوند خواهان بودند که این موضوع نشان از مناعت طبع این خانواده‌ها در جامعه دارد.

وی بیان داشت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری هم‌اینک در این بنیاد طرحی با عنوان طرح سپاس در حال اجراست که در این طرح، سرکشی و بازدید از خانواده‌های شاهد و ایثارگر در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در ادامه با اشاره به حمایت‌های گسترده دولت از خانواده‌های شاهد و ایثارگر در کشور و استان مرکزی گفت: حمایت‌های صورت گرفته در دولت‌های نهم و دهم از خانواده‌های شاهد و ایثارگر در کشور بی‌سابقه بوده است و دولت با همه توان خود در صحنه برای رفع مشکلات این قشر ورود پیدا کرده است.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول