اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران:

‌سران استکبار در برابر قدرت معنوی ایران سر تعظیم فرود آوردند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران با اشاره به عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز سران استکبار جهانی در برابر قدرت معنوی و متکی به پروردگار رهبر سر تعظیم فرود آوردند.

‌سران استکبار در برابر قدرت معنوی ایران سر تعظیم فرود آوردند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته دولت و نیز هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع به دست ارتجاع وهابیت به جنایات وهابیت پرداخت و اظهار داشت: این جنایات مختص به تخریب قبور ائمه بقیع علیهم‌السلام و نیز امام حسین (ع) نیست، جنایات وهابیت در زمان حال نیز همچنان ادامه دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران گفت: چند سال پیش بود که آرامگاه شریف امام حسن عسگری (ع) را ویران کردند، چند روز پیش نیز در حلب آرامگاه مطهر مسلم بن حسین (ع) را تخریب کردند.

وی در ادامه بیان داشت: همین امسال و در سالروز تخریب قبرستان بقیع معروف‌ترین امامزاده شمال آفریقا و بزرگترین محل تجمع محبین اهل بیت (ع) در کشور لیبی با خاک یکسان شد و به جسد ایشان جسارت‌های بسیاری روا داشتند، حرم "عبدالسلام الاسمر" امامزاده مظلوم از نوادگان کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) به عنوان بزرگترین قطب زیارتی شیعیان در کشور لیبی و شمال آفریقا به حساب می‌آمد.

حجت‌الاسلام محمودی گفت: در این حادثه عظیم 30 نفر از شیعیان لیبی به شهادت رسیده و تعداد 212 نفر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌اند، خبرها حاکی از وخیم بودن حال تعداد زیادی از این مجروحان می‌باشد.

امام جمعه موقت ورامین خاطرنشان کرد: اساس ساخت وهابیت به دست استعمار انگلیس به همین دلیل بود که خروجی آن بشود القاعده، تا خروجی آن انجام جنایات هولناک با نام اسلام باشد.

نویسنده کتاب «پرسش و پاسخ پیرامون وهابیت» اضافه کرد: بسیاری از محققان بر این باورند که ریشه آل سعود به یهودی‌های حجاز می‌رسد، انحراف عمیقی که در اعتقادات وهابیت وجود دارد توسط آل سعود پشتیبانی مالی می‌شود، این‌ها نسل خوارج هستند، این‌ها پرورش یافتگان انحراف صدر اسلام می‌باشند، جریان نفاق همواره وجود داشته است.

وی سپس به هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد و گفت: شهید رجایی و باهنر را در آتش نفاق سوزاندند، اما شهادت همین شهدای مظلوم و ایثارگری‌های این عزیزان بود که امروز از نعمت ولایت برخورداریم و ایران اسلامی کانون توجه تمام جهانیان شده است.

امام جمعه موقت ورامین برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: غرب عظمت و شکوه ایران اسلامی را ببیند، باید این عزت را قدر دانست، امروز سران استکبار جهانی در برابر قدرت معنوی و متکی به پروردگار رهبر انقلاب اسلامی ایران سر تعظیم فرود آوردند، این همان بدر و خیبری است که مقام معظم رهبری ماه‌های قبل از آن سخن می‌گفتند.

حجت‌الاسلام محمودی تاکید کرد: برخی افراد که آرامگاه‌های معصومین علیهم‌السلام را مورد جسارت قرار می‌دهند و با افکار آن عزیزان مبارزه می‌کنند، نباید اجازه دهیم ارزش‌های ناب اسلامی را در ما کمرنگ کنند که این خود یک آسیب بزرگ است، خدا می‌خواهد ولایت اهل بیت (ع) روز به روز در دل‌ها مستحکم‌تر شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران در پایان از اصناف خواست در مراسمات مذهبی و دینی ادای احترام کنند، در اعیاد پرچم‌های شادی و در عزاداری‌ها پرچم‌های عزا نصب کنند.

در ادامه این مراسم حامد کنگرلو از مادحین به نام شهرستان ورامین به مداحی پرداخت و در انتها قبور شهدای سید فتح‌الله گلباران شد.

‌انتهای پیام/ش10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول